• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

AnimalBaars (Rene) - Gamebak

animal baars

Pannenkoek
Hallo,

Hierbij mijn intieme gegevens en systeemspecs. Foto's laten nog even op zich wachten.
Naam: René Baars
Nick: AnimalBaars
Leeftijd: 21
Woonplaats: Capelle a/d IJssel
Studie/Werk: HBO Civiele Techniek
Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Via tweakers, lage prijzen en goeie service!

En natuurlijk waar het allemaal om/op draait:
MOBO: EVGA 780i SLI FTW
CPU: Q6600 @ 3,4GHz
MEM: Kingston HyperX 4 GB (4x 1Gb) DDR2-800 4-4-4-12 op 2,1V
VGA 1: XFX 8800GT XXX Alpha Dog
VGA 2: XFX 8800GT XXX Alpha Dog
SOUND: Onboard Realtek
HDD1: WD RaptorX 150GB 10.000rpm (WINDOWS + PROG)
HDD2: 2x Seagate 160GB 7.200rpm in RAID0(DATA)
HDD3: Samsung 320GB 7.200rpm (SOFTWARE)
HDD4: Samsung 500GB 7.200rpm (MP3, Video en Foto)
HDD5: Samsung 250GB 7.200rpm (Extra schijfje voor Foto backups en Lightroom catalogus)
OPT1: LiteOn IDE DVD-RW combo
OPT2: LiteOn IDE DVD-RW combo
PSU: BeQuiet DarkPower PRO 850W Modulair
CASE: CoolerMaster CM Stacker 830SE
OS: Windows 7 x64
MON: Dell 2407WFP :icon_cool:
KB: Logitech MX5000 Laser Tobo&Muis combo
MOUSEPAD: Strak wit bureaublad van 180x65cm
HS: Sennheiser MX300 mkII
SPRS: Yamaha 5.1 home theaterset
INET: Niet super traag (maar van de buren :D)
Koeling: Alles op lucht en de volgende dingen:
HDD rek 1 en 2: Tacens Ventus 120mm (12dBa)
Exhaust: Tacens Ventus 120mm
Top: Tacens Ventus
Zijpaneel: Stock CoolerMaster fans
CPU: Scythe Mugen2 S775 met stock PWM-fan
GPU 1: Revoltec Freezer
GPU 2: Stock wegens ruimte gebrek :eusa_doh:

De Tacens fans zijn aangesloten op een Zalman fancontroller voor 6 fans De Aura's op mn CPUkoeler heb ik samen gesoldeerd tot 1 aansluiting zodat ik de GPU ook nog op mn controller kon hebben.
Verder heb ik nog een oude (maar super stille) cpufan van een socket A cpu op m'n northbridge gedaan om dat kleine lawaaiige ding te vervangen. En het is nog koeler ook :icon_cool:

Foto's volgen zodra ik m'n cablemanagement op orde heb en m'n Scythe Mugen 2 binnen is.
verder heb ik ook nog een klein ander bakje op basis van een s939 3500+ en 2GB DDR-400 RAM. Maar die is niet echt het noemen waard en verbruikt ook een stuk minder :042:
 
Laatst bewerkt:
Kijk is aan een mede civiele technieker :)

Succes hier en hopelijk zit je snel aan de waterkoeling.

Yeah! Beton 4 life XD

Waterkoeling wil ik wel aan beginnen, maar ik heb de centen en het geduld niet om het allemaal uit te zoeken en in te bouwen. En ik zou niet weten waar ik de 360 rad kwijt zou kunnen die ik toch nodig denk te hebben om mijn systeem te koelen. Of ik zou voor een dubbele loop moeten gaan..
 
Als ik over ga op water, is het gelijk mijn hele systeem. Dus CPU, 2x VGA, NB/SB/Mosfet. Maar dan wil ik eerst nieuwe graka's. Anders koop ik alles dubbel.
Ik zit zelf dan te denken aan 2 loops met 240 rads. 1x VGA en 1x CPU en mobo. Maar dat kost mij net te veel. Ik zou in totaal zo'n 500 euro kwijt zijn aan alle blokken en accesoires..
En waar zou ik de rad's kunnen plaatsen in m'n kast. T is best vol daar. pic's komen vanavond. Ik heb nu mijn cablemanagement op 'orde' en m'n pc draait weer.
 
Die avond is friggin laat jah.. 't is een beetje lastig om m'n tijd goed in te delen XD. Ik ben ze nu aan het maken, en zal zo proberen ze te uploaden... Maar het is lastig om van zo'n volle kast een paar opgeruimde foto's te maken :040:

Maar ze zijn er dan toch (2 stuks):
2hp6dqv.jpg

14xnx4k.jpg


Foto's zijn van een tijdje geleden. Meer foto's als ik m'n RAID0 opstelling 150GB VelociRaptors binnen heb :)
 
Laatst bewerkt:
Dat is geen vertekening op de foto, en ook een photosoep. Die mugen IS groot. Heb nu nieuw geheugen (dominator 2x2GB) maar kan ze niet op slot A0 en A1 prikken, dan zou de fan niet meer passen :D
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan