Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

aapjeh/Niek/Keepupgradin'

aapjeh

die-hard nikser
Je dient minimaal het volgende lijstje in te vullen:
0. Echte naam : Niek de Jong
1. Nickname: aapje
2. Leeftijd: 16
3. Woonplaats: Sint-pancras ( stiekem alkmaar )
4. Studie/Werk: Scholier
5. E-mail: -
6. MSN: niek_de_jong13[at]hetemeel[dot]com
7. Xfire: als ik het goed herinner was het aaaapje. maar 2 jaar niet gebruikt :X
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Ik liep op NWD26, en zag paar gassies lopen met HIGHFLOW.NL achterop hun rug. dus ik dacht, check het effe out. sindsdien ben ik echt gefasineerd door waterkoeling ( had het daarvoor natuurlijk ook al graag gewilt, alleen nooit wat van gekomen:p)

Jouw PC:
MOBO: Striker II Formula
CPU: Intel E8500
MEM: 4 GB Crucial dual sided.
VGA: XFX 8800GTX @ 680/1500/1022
SOUND: Supreme FX II
HDD1: Western digital 160 gb dinges
HDD2: Western digital 500 gb dinges
OPT1: LG dvd speler
OPT2: (dvd of cd-rom speler/brander 2)
PSU: Cooler Master M620
CASE: Gigabyte 3D aurora
OS: XP SP2 met vista skin :$
MON: 206BW+226BW van Samsung
KB: Microsoft natural
MOUSE: Razer Deathadder
MOUSEPAD: Corepad Eyepad
HS: Philips shp2000.
SPRS: Sony 2.0 setje
INET: Telfort 20 mb down. 1.5 mb up.
Koeling: Water.
CPU: D-tek fuzion V1.
NB: EK S-MAX
SB: EK SB-Striker 2 Formula
GFX: EK 8800GTX full cover acrylic.
Pomp: Innovatek Hpps+ 12 v. ( komt een Mcp655 in de plaats )
Res: Xspc 5,25 bay reservoir.
Slangen&fittingen: Tygon zwart met clear&normale schroeffittingen.

Ik dacht laat ik me maar is registreren. ben al tijdje actief hier:033: en verveelde me ,dus ik dacht vul dit wel effe in.
Heb helaas geen foto's meer:( die ben ik kwijt. zal morgen avond/middag wel eventjes nieuwe schieten van de kast enz. Staan wel nog wat pics in mijn buildlog.
 
thanks:033:
men internet is nou niet bepaald sloom te noemen. als ik van nvidia drivers download, download ik meestal met 1.4 mb/s . als ik speedtest.net draai, kom ik op 17 mb/s uit. wat nog best netjes is. aangezien 20 mb/s het max is.
 
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 3259.4 KByte/sec
(=26075 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 87.9 KByte/sec
(=703 kbps)
 
maar dan kan je nog geen 6 MB/s halen. dat is een snelheid van 42Mbit/s

theoretisch een 50Mbit lijn dat je dan hebt.

mijn download probleem is opgelost en COD5 blaast hier met een snelheid van 2000+ Kb/s naar mn harde schijf
 
Oke :p ik droom alleen van zulke snelheden ;)

Ik heb CoD 5 ook al, maar ik heb problemen met het geluid :S of beter gezegt geen geluid. Binnenkort maar ff kijken of dat met het nieuwe moederbordje (SupremeFX II geluidskaartje erbij) of dat nog steeds zo is ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
X Gefeliciteerd Aapjeh Felicitaties 39

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan