• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

3DMark 11 Scores

23336062.png


P4269

Had vergeten bij screenshot maken mem tab te doen op CPU-Z
Mem is DDR3 1642MHz 7-8-7-1T en de NB is 2772MHz

Kan je hier zien bij 3dmark06 score
http://img717.imageshack.us/i/10712225.png/
 
Geprobeerd, dat werkte niet. Sowieso wacht ik met 3DMark 11 op het moment want zodra je dat erop zet doet Vantage het niet meer. Moest ik beide verwijderen en Vantage weer opnieuw installeren. Bekend probleem, nog steeds niet opgelost. Zucht!
 
Geprobeerd, dat werkte niet. Sowieso wacht ik met 3DMark 11 op het moment want zodra je dat erop zet doet Vantage het niet meer. Moest ik beide verwijderen en Vantage weer opnieuw installeren. Bekend probleem, nog steeds niet opgelost. Zucht!

Hoe bedoel je doet het niet meer?
Blijft vantage tijdens het benchen crashen of start het hele programma niet meer op?
 
Dat dacht ik dus eerst ook maar het heeft te maken met het systeminfo bestand. Zodra je 3DMark 11 naast Vantage installeerd gaat hier iets fout en krijg je een soort van artifacts / crashed de benchmark. Op te lossen door alles te verwijderen en 1 benchmark opnieuw te installeren. Ik ga voorlopig met Vantage aan de slag, wacht wel totdat 3DMark 11 bugfree is. :)
 
Dat dacht ik dus eerst ook maar het heeft te maken met het systeminfo bestand. Zodra je 3DMark 11 naast Vantage installeerd gaat hier iets fout en krijg je een soort van artifacts / crashed de benchmark. Op te lossen door alles te verwijderen en 1 benchmark opnieuw te installeren. Ik ga voorlopig met Vantage aan de slag, wacht wel totdat 3DMark 11 bugfree is. :)

Slim plan, zeker omdat voor Vantage punten uitgedeelt worden en hiervoor niet
 
Ik snap het niet ... ik scoor echt belabberd .

Ik heb een sneller systeem als vannos . beter cpu , beter gpu's en mijn scoren is zoon 2k lager.... is het echt puur dat SLI nog niet 100% hier ondersteunt word of ?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan