INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
EVGA X58 SLI3 E767
OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000

Ik niet ...
Ik heb het eigenlijk helemaal niet op die boem-boem bakjes op de (openbare !!) weg ....
Maar dat neemt niet weg dat ik redelijk weet waar Abraham de mosterd haalt.
Termen als Vas, Qts, Cms en dat soort zaken ben ik ook redelijk in thuis.
Muziek genieten doe ik liever in de meest geschikte ruimte die ik voor handen heb,
m'n woonkamer.
Een auto is en blijft een k*tding om muziek in de juiste proporties weer te geven.
M.a.w. in de auto zou ik hooguit een paar honderd euro steken om de stilte te doden.
Het grootste struikelblok in een auto is inderdaad het laag, maar dat is nog geen reden
om het dusdanig op te krikken dat je de rest nog amper hoort.
De rest is eigenlijk belangrijker en het laag hoort dat alleen te ondersteunen.
Ik heb dus persoonlijk liever 2 streepjes laag te weinig dan 1 streepje teveel.
En daarbij is het stierlijk vervelend als er weer zo'n boem-boem (ge)bakje door de straat gaat ...
Maar als je gewoon net spul in de auto hebt van goede kwaliteit klink het evengoed fantastischEn de condenstor bij mij is alleen voor de sier, hij werkt wel maar voor een vermogen van 250W RMS doet ie eigenlijk nix. Vind het spanningsmetertje wel leuk
Hier alvast 2 nieuwe foto's, niet op het kleurverschil letten, de oude verf van de auto is helaas overledenen wordt misschien dit jaar nog opnieuw gespoten, als ik intussen niet nog een vaag idee krijg
![]()

Staat 'm goed die side skirts
Persoonlijk zou ik denk ik het achterwiel iets verder uit de kas willen, maar
da's persoonlijk en mogelijk vertekenen de foto's ook iets ?
Dat heb je goed geziende achterkant is eigenlijk iets te laag, de foto vertekend wel iets, maar er is laatst een klein stukje uit het laagste punt van de sideskirt afgebroken omdat ie zo laag is
En dat bij 5km/h de drempel op![]()
Ik blijf dat spoiler wat sjonnie achtig vinden. Gewoon te groot voor de auto. een kleiner spoiler had ik al veel mooier gevonden.
Q6600 - P5Q-VM - 4x1GB DDR2 XMS2 - MSI 5770 1GB - 640GB HDD - OCZ ModXStream 500w - Aangepaste P180 Mini