+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 66 van de 66

Onderwerp: (Verzoekje) Project Kia Sephia

Low and Slow ... Quadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really nice Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calimero Bekijk Berichten
    Wordt de stof je te taai ?
    Nee hoor zeker niet ik ben zelf een enorme fosgate fanaat en weet wel hoe dat allemaal werkt

T gaat nou een beetje te lang door zo en dan word t vervelend

INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
    EVGA X58 SLI3 E767
    OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

Banned Calimero is a jewel in the roughCalimero is a jewel in the roughCalimero is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Wed 02-Dec-09
    Reputatie Macht
    0
    Ik niet ...

Ik heb het eigenlijk helemaal niet op die boem-boem bakjes op de (openbare !!) weg ....

Maar dat neemt niet weg dat ik redelijk weet waar Abraham de mosterd haalt.
    Termen als Vas, Qts, Cms en dat soort zaken ben ik ook redelijk in thuis.

Muziek genieten doe ik liever in de meest geschikte ruimte die ik voor handen heb,
    m'n woonkamer.
    Een auto is en blijft een k*tding om muziek in de juiste proporties weer te geven.
    M.a.w. in de auto zou ik hooguit een paar honderd euro steken om de stilte te doden.

Het grootste struikelblok in een auto is inderdaad het laag, maar dat is nog geen reden
    om het dusdanig op te krikken dat je de rest nog amper hoort.
    De rest is eigenlijk belangrijker en het laag hoort dat alleen te ondersteunen.
    Ik heb dus persoonlijk liever 2 streepjes laag te weinig dan 1 streepje teveel.

En daarbij is het stierlijk vervelend als er weer zo'n boem-boem (ge)bakje door de straat gaat ...

Junior Erikii is on a distinguished road Erikii's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 21-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    Maar als je gewoon net spul in de auto hebt van goede kwaliteit klink het evengoed fantastisch En de condenstor bij mij is alleen voor de sier, hij werkt wel maar voor een vermogen van 250W RMS doet ie eigenlijk nix. Vind het spanningsmetertje wel leuk

Hier alvast 2 nieuwe foto's, niet op het kleurverschil letten, de oude verf van de auto is helaas overleden en wordt misschien dit jaar nog opnieuw gespoten, als ik intussen niet nog een vaag idee krijg

Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails sam_0189.jpg   sam_0190.jpg  

Banned Calimero is a jewel in the roughCalimero is a jewel in the roughCalimero is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Wed 02-Dec-09
    Reputatie Macht
    0
    Staat 'm goed die side skirts

Persoonlijk zou ik denk ik het achterwiel iets verder uit de kas willen, maar
    da's persoonlijk en mogelijk vertekenen de foto's ook iets ?

Junior Erikii is on a distinguished road Erikii's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 21-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    Dat heb je goed gezien de achterkant is eigenlijk iets te laag, de foto vertekend wel iets, maar er is laatst een klein stukje uit het laagste punt van de sideskirt afgebroken omdat ie zo laag is
    En dat bij 5km/h de drempel op

Member BlackWhizz is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 29-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    Ik blijf dat spoiler wat sjonnie achtig vinden. Gewoon te groot voor de auto. een kleiner spoiler had ik al veel mooier gevonden.
    Q6600 - P5Q-VM - 4x1GB DDR2 XMS2 - MSI 5770 1GB - 640GB HDD - OCZ ModXStream 500w - Aangepaste P180 Mini

+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Forum Rechten