idd ik kom eigelijk niet boven de 4000 toeren. Weet wel wat er in zo,n motor omgaat. bij die opels blaas je telkens die klepdeksel pakkingen er uit bij altijd hoge toeren
zal et is voorstellen .
idd ik kom eigelijk niet boven de 4000 toeren. Weet wel wat er in zo,n motor omgaat. bij die opels blaas je telkens die klepdeksel pakkingen er uit bij altijd hoge toeren
zal et is voorstellen .
Bij mij komt het gigantische vermogen van 75 PKvrij bij 5500rpm. Al eens een keer geprobeerd om rond die regionen te rijden (behalve in 4 & 5, want dat vind ik te gek). Het ding is dan wel redelijk rap, maar moet rond 6000 rpm gaan zitten wil ik niet te ver onder 5500rpm zakken bij overschakelen. En dat rijdt niet fijn kan ik je zeggen (al is het een totaal andere auto natuurlijk).
ja wat voor auto had jij ?
en idd rijd helemaal niet fijn als je geen midden demper en een sporteinddemper hebt.
heb het gemaild. Zal binnenkort wel antwoord krijgen wat of er mogelijk is.
als dat voorelkaar te krijgen is ga ik hem op de testbank zetten. is maar 11 km van hier vandaan![]()
4000 toeren? Wat is dat....ga ik altijd voorbij![]()

t leven bij mij begint pas op 6500 toeren, LOLZ B16 power![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
OKee had nog al start problemen met het allarm die niet meer af ging. Wist al dat het een prut allarm was. en prut aangesloten, Allarm zit achter het dasbord kastje. gaa het niet helemaal weghalen. maar puur het draad van de onderbreken van tussen het onderdeel waar hij iets blokkeert ( kan zijn Ontsteking, Brandstofpomp, enz enz ).
natuurlijk pics
behind the dashbord
Kwam er ook achter dat de bekleding van de vloer wat vochtig was.
er onder gekeken bleek er gewoon een rond gatje van 6mm in de boden te zitten.
en daar komt geheid water doorheen. dus strippen die handel voor je het weet roest er een gat in de boden.
Je ziet ook dat de stof een raar kleurtje heeft omdat het er al een tijd zit.
er zat nog een plakaat boden bescherming op kon het er zo aftrekken omdat het doorweekt was
Total strippet
en de ouwe zooi die er uit kwam.
Nu nog kijken met de stof die ik er wil. en schuim onder de bekleding.
als iemand nog weet waar ik zulksoort stof kan vinden hoor ik dat graag
Wel weer leuk zo'n ouwe Calibra te zien. Ben zelf niet zo'n fan van Opel, gelukkig maar, anders zouden we allemaal dezelfde auto rijden. Iedereen zijn eigen smaak hé.
Ik rij zelf in een semi-oldtimer.
1990 Volkswagen Jetta II 1.6
rondom verlaagd totdat de voorbumper 1,5cm van de grond afstaat.
Porsche Teledial velgen gepoedercoat in wit, net zoals de body.
Met 165-40/16 erom heen. Beetje getrokken banden maar met wat TyreSeal erin
lekt ie niet
Gele pitten in de koplampen en bezig de mistlampen erin te bouwen (ook geel).
Keep up the good work,
Low 'n Slow baby![]()
![]()
Toch leuk om te lezen dat er ook andere mensen zijn die identiek dezelde interesses hebben, zijnde PC modding en car tuning !! Strakke bakken jongens !!
Weer update,
Heb mijn alarm uit mijn auto verwijdert hier wat foto,s en tips.
Hooooop draden. Meeste mensen laten dit doen. Maar is eigenlijk zeer simpel zelf te doen
( tip ) Volg elk draad wat van af je alarm naar een ander draad wordt getrokken. Bij mij waren de draden doorgeknipt en weer terug aan elkaar gesoldeert met het draad van het alarm er bij. dus kwestie van elk draadje volgen en verwijderen!
achter het zekeringen kastje , op passen waar je knipt !
Dat was het alarm dan
Ziet er een stuk beter uit dan eerst
Dit spul komt op de boden van de auto. Moet nog besteld worden.
is ook gelijk dempings materiaal voor mijn kofferbak (voor de audio )
DG Car Equipment

Och heb je ook zo'n verrot Gemini alarm? Bij m'n vorige auto zat er een Gemini 1000 in, maar daar wordt je dus ook helemaal niet wijs van
Btw: Dit moet ook erg goed spul zijn voor een schappelijke prijs![]()