+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 442

Onderwerp: Car project: Opel Calibra

Junior Member Dutch013 is on a distinguished road Dutch013's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 02-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    Dat doe je goed, dit leest lekker weg. Meer graag.

Junior Member Duriel will become famous soon enoughDuriel will become famous soon enough Duriel's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 28-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    wwwicked, die angel eyes maken zo'n auto juist een sjonnie auto..

vooral niet doen, staat super zo!

leuke log!
    i5 750, EVGA P55 FTW, EVGA GTX460 1GB SC, Dominator GT

Junior Member friedric is on a distinguished road friedric's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Apr-09
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duriel Bekijk Berichten

vooral niet doen, staat super zo!

leuke log!
    Mee eens :icon_wink:

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duriel Bekijk Berichten
    Ik weet hoe het staat met angel eyes (de black uitvoering) op een calibra. Heel erg mooi namelijk en absoluut niet sjonnie achtig.

Bij Sjonnie achtige Calibra denk ik eerder aan een overdreven wide body uitbouw, te extreem verlaagd en met extreme licht metalen velgen met wielen waarvan de wangen nog lager zijn dan die van mijn fiets. Of met een uitlaatdemper sierstukje die zo groot is dat je kop er doorheen past, terwijl de rest van het systeem standaard is.

Maar blijf erbij.. dat de Calibra de Angel Eyes perfect kunnen hebben. Zeker met de units in black uitvoering. Maar is natuurlijk persoonlijk he.. ik heb liever Green Eyes .

upgrading....... Vannos will become famous soon enoughVannos will become famous soon enough Vannos's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    De verlichting laat ik ieder geval zoals het nu is.

heb vandaag Hitte bestendige rooie spuitbus gehaald.

is voor de remklauwen rood te spuiten en trommel remmen van achter.
    wou vandaag er aan beginnnen. maar het is slecht weer dus gaat niet door

Laatst gewijzigd door Vannos; 11-05-10 om 22:13.

Senior Member marksw will become famous soon enoughmarksw will become famous soon enough marksw's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    best balen ja hier in eindhoven regent het al sinds vanmiddag

upgrading....... Vannos will become famous soon enoughVannos will become famous soon enough Vannos's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    tja jongens moet toch iets doen met men tijd >>

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=k_GWgLKfYV0]YouTube - Cailbra Mac audio[/ame]

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Leuke topic

Had ik ook met mij auto kunnen doen. Heb zelf ook al aardig wat zelf gedaan. Wacht nu op stekker voor me radio zodat ik me andere radio kan aansluiten en dan lekker knallen in die auto
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    ah jij wacht op een verloop stekker. Wat heb je allemaal aan je auto gedaan zelf ?

Heresy grows from idlenes . AzzKickr is on a distinguished road AzzKickr's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 08-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    Altijd leuk; topicjes van mede car freaks !!

Ik heb project topics lopen op Bimmerfreaks.be en E36club.be

Member GeenIdee will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Tue 04-Nov-08
    Reputatie Macht
    4
    Kan ik ook wel mijn project wagen hier neer zetten, of niet?

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vannos Bekijk Berichten
    ah jij wacht op een verloop stekker. Wat heb je allemaal aan je auto gedaan zelf ?
    Grote beurt
    remschijven + blokken voor
    1x links achterband vervangen
    Subwoofer aangesloten + kabels en 2x versterkers aangesloten + kabels

Wat moet er nog gedaan worden:

remklauw rechts achter vervangen
    1x labda zonde vervangen
    Sport demper monteren
    tussen demper maybe tussen uithalen
    Schokdemper rechts voor vervangen

Wat ik heel misschien in de toekomst ga doen:

Turbo monteren voor extra pk's
    Open luchtfilter monteren. <-- bijna zeker. Eerst geld nodig

Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    okee das ook een behoorlijk lijstje, open lucht filter kan ik zijn nadeel zijn. doordat ie warme lucht aan trekt. heb zelf mijn orgineel luchtfilter weer terug geplaatst.

Ok. hier update

heb mijn remtang/klauw rood gespoten.

eerst auto opkrikken, heb eigelijk een bokje nodig. voor de zekerheid mocht de krik inzakken. Maar heb ik niet ( beetje overdreven )

Hier zie je de remschijft en remklauw/tang. Je ziet dat in het midden van de remschijf vuiligheid zit. Kijk next foto

Ook als ik in het midden van de velg kijk zit op de ( naaf ) van de velg ook vuiligheid ( corrosie. Dat ga ik eerst weghalen die vuiligheid kan zorgen voor een trillend stuur. Omdat 1mm corrosie al voor 5-10-15 gram onbalans in het wiel kan zorgen. Het maximale toegestaande onballans voor een balanceer apparaat is 5 gram. boven die 5 gram voel je al een trillend stuur.

Dit ga ik schoonmaken met een staalborstel op een slijptol gaat lekker snel en is goed schoon. Zorg ook dat je een bril hebt. die staal draaden gaan door je kleren heen.

Ook oorbeschermers als je die hebt. Maakt toch nog een rot geluid. Resultaat is dit
    een mooi glimmend pasvlak/naaf van de velg.

Ook het pasvlak/Naaf van de schijf moet schoon worden, anders heeft het geen nut.

Velgen waren ook niet super schoon, gelijk maar even ingespoten met velgen reiniger.

Voorzijde

Remklauw zit er nog smerig uit je ziet dat er veel zand en remstof op zit.

Even slijptol met staalborstel er over heen Je krijgt hem nooit brand schoon, alleen met een zandstraler of iets in die richting, Hier ben ik wel tevreden mee

remzadel, moet er ook af

Je ziet dat deze ook heel goor is. Ook weer remstof en andere zooi.

Het is makkelijker dat je dat in de schuur doet waar je hem vast kan zetten. zodat je em goed schoon kan maken. ( bankschroef )

Okee remklauw is reddy voor painting

Nog wat handigge dingetjes om te weten.
    bij deze laatk zien hoe oud mijn band is wat je op de foto ziet staat altijd op een band 3108 Staat voor dat hij gemaakt is in de 31e week in het jaar 2008.

Bij deze foto zie je staan: Reinforced dat staat inprencipe voor dat de band meer draagvermogen en stabieler is. Puur omdat ze dan een sterker karkas hebben.
    de maat 215/40/17 87w Staat voor: 215mm dus 21.5 cm breed. 40 staat voor 40% van die 215mm dat is de hoogte van de band. 17 is de groote van de band in inch. het getal 87 is het draagvermogen van de band, hoe hoger hoe meer gewicht een band kan hebben. De W is een snelheidscodering. W staat voor een maximaal km/uur van 270.

Genoeg over banden. Nu het resultaat

Rood denkt heel goed. Gelukkig

Andere kant ( rechts )

Wielen er weer op ( eerst natrekken voordat je foto,s maakt )

Dat was het dan weer. Ook de achter remklauwen ga ik nog doen. Vind zelf dat het goed gelukt is en dat het Prima staat bij de auto

Low and Slow ... Quadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really nice Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Reputatie Macht
    9
    volgens mij heeft de vorige eigenaar alle stoepen van t dorp gezien

leuke tutorial zo

INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
    EVGA X58 SLI3 E767
    OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Moet je eerst grond verf op de remklauw spuiten of als je hem goed hebt schoon gemaakt meteen met rood over heen?

Ga dit namelijk ook doen.

Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Moet je eerst grond verf op de remklauw spuiten of als je hem goed hebt schoon gemaakt meteen met rood over heen?

Ga dit namelijk ook doen.
    gewoon goed schoonmaken. en ontvetten is het beste.maar je moet wel hitte bestendige verfhebben. dat dekt juist goed.

Quadcore:
    idd dat was mijn zus

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vannos Bekijk Berichten
    Quadcore:
    idd dat was mijn zus
    Ach het geeft dan wel weer een uniform beeld op over de gehele velg

Zijn deze eigenlijk 3-delig of is het look-a-like? Anders kun je mooi de binnenkant zwart spuiten.

Junior Member Dutch013 is on a distinguished road Dutch013's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 02-Mar-10
    Reputatie Macht
    3
    Zit op die ene band bij de "w" geen beschadiging?
    Verder zeer mooi gedaan, goede uitleg, ga zo door.

Gr Marco

Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    klein updatje

Heb een kennis gevraagt wat ie kon doen met een andere chip in me ecu.

dit kon ie doen

Een chipje kan ik voor je maken , dan kun je hem proberen.
    Meestal is de winst zo'n 10 tot 12% op een gezonde motor. dus van 115pk naar bijna 130 pk..

Wil het iedergeval wel proberen. Om de kijken of ik verschil voel met de orginele chip.

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Ik zou hem juist vragen om de chip zodanig te programmeren dat je huidige vermogen eerder vrijkomt. Zeker aangezien het huidige vermogen pas vrijkomt bij 5200rpm.

Meer vermogen is altijd fijn, maar betekend wel dat je altijd rond de 5000 toeren moet rijden wil je het hogere vermogen er ook uit willen krijgen. En continue hoge toerentallen vind de 2-liter motor van de Calibra niet zo fijn.

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten