dat is al oud. wat ik nu heb klinkt veel beter.
gaat goed met de muziek mee. kan alles luisteren. en zoals eerder hier word gezegt
neemt me camera niet alles goed op. bass en hoge tonen zijn op elkaar afgestemd.
dus als ik het harder zet gaat de sub niet alleen harder maar ook de mids en hoge tonen.
eigelijk zou je het een keer zelf moeten horen.
helaas nog iemand die er geen verstand van heeft. 15 inch is gemaakt om zware bassen te kunnen spelen.
kan er alles op afspelen blijft netjes. ascendant audio zoek maar is op. is top merk je weet ook niet eens wat
zo,n woofer kost. kan je een mooi kaartje van kopen. of 2. kist is speciaal op maat gemaakt op woofer en op kofferruimte.
dus weet niet waar je dat vandaan halt met irritante overstemmende sub. geef alleen antwoord als je er wat van afweet
@ JW
op deze freq nog niet op 30 hz word het idd opassen dat alles heel blijft.
deze poort is afgestemd op 36hz. dus ziet er ruim boven![]()

Haha veel mensen houden er geen rekening mee dat de camera het geluid niet kan opnemen van wegen de harde bass. Die verstoord alles.
Zou zeggen ga er langs en luister maar is. Wedden dat het dan wel goed klinkt![]()
weet niet of ze te koop zijn . tenminste ben het ook niet van plan om zo,n cam te halen![]()
Vast wel. Maar die zijn duur. Koop dan fatsoenlijke boxen. Okay, gemene grap. Ik zag je auto vandaag, die kan lager!
![]()
haha ja alleen met andere velgen kan ie lager achter zou ie nog 1 cm kunnen maar voor is dit zijn max 7.5cm
Ja, okay. Maar mooie velgen nieuwe zo ook geen slecht idee zijn toch?
kist aan de houten vloer vast geschroeft nu het volgende probleem
ga 2 dikke draadeinden halen door me chassis heen zo de kist in dan zal ie niet meer bewegen

deze velgen in het goud onder je wagen = win![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Nog ff en dan ben je er:
Wat heb je hier aan?![]()
Een oversized haarföhn
staat er tegenwoordig zo bij
![]()

nu je achterschermen laten rollen!
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

There's no body like a rolled fender body![]()
Mayhem