+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: verse lucht

Junior Member Donny is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 09-Oct-16
    Credits
    449
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2

verse lucht

goede avond heb een vraag ben bijna klaar met me nieuwe pc buro waterkoeling vraag me nu ineens af moet ik verse aan voer van lucht hebben mijn gevoel zegt van niet hoop dat iemand mij daar een duidelijk aantwoord op kan geven

vriendelijke groet donny

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Kan je een foto plaatsen van jouw systeem? Dan hebben we een beter beeld van de airflow.
    Het is wel aan te raden om verse lucht in het systeem te laten aanvoeren.
    Evenveel fans die naar binnen blazen als fans die naar buiten blazen is het beste, dan hou je het systeem fris

Ingeschreven
    Sun 09-Oct-16
    Credits
    449
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    img_3053.jpgimg_3052.jpg

img_3056.jpg

img_3055.jpg

Bij deze de foto's de boven kant gaat dicht met een glas plaat hoop zo genoeg info te hebben gegeven vriendelijke groet Donny
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails img_3055.jpg  
    Laatst gewijzigd door Donny; 10-10-17 om 18:32.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Nice! Daar willen we wel meer van zien, als je nog meer foto's hebt, zou je hier een buildlogje kunnen aanmaken:
    Gallery & Build Logs

Ik zou dan de linker radiator alle fans naar binnen laten blazen.
    En bij de rechter radiator alle fans naar buiten.
    Dan heb je een goede airflow (moederbord heeft wel wat airflow nodig voor levensduur).

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    5.853
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Mooi hoor
    Is er een reden waarom je je rads buiten je bureau hebt geplaatst? Op deze manier is de kans op beschadigingen en lekkage wel groot, daarnaast oogt het wat minder vind ik.

Misschien een idee om extra gaten aan de zijkant te maken voor fan intake?
    INTEL 4790K
    ASUS Sabertooth Z97 MARK 1
    16GB Corsair Vengeance 1866MHzC9
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Sun 09-Oct-16
    Credits
    449
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    goede avond

de reden is dat de rads aan de buitenkant zitten omdat ik ruimten moest winnen die ga ik nog wel beschermen
    en voor een goede flo zal ik dan links op de korten kant twee fin maken en rechts op de korten dan ook twee

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten