+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 36

Onderwerp: Highflow's Winter OC Compo Resultaten

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19

Highflow's Winter OC Compo Resultaten

Beste deelnemers,

Als jullie allemaal zo aardig willen zijn om hier je resultaten van de Winter OC Compo te posten.

Probeer je resultaten in 1 post te houden, zodat van elk lid slechts één post is met scores en foto's. Dat houdt het denk ik wel zo makkelijk.
    discussiëren mag hier natuurlijk ook.

Zodra er scores binnen komen zal ik hier ook lijstjes bijhouden van de scores per benchmark.

Screenshots van de benchmark resultaten dienen als volgt in gediend te worden.

Voor SuperPi en wPrime geldt:

-Laat het venster van het programma volledig zichtbaar zien in de screenshot. Voor SuperPi moet het "calculation done" venster ook zichtbaar zijn.
    -Laat in je post duidelijk het CPU-z CPU tabblad en Memory tabblad zien. Voorbeeld.
    -Gebruik voor SuperPi versie XtremeSystems v1.5, en voor wPrime de versie 1.55.

Voor 3D Mark Vantage en voor 3D Mark 11 geldt:

-Gebruik de standaard pre-set 'Performance'
    -GPU PhysX acceleration is niet toegestaan, zet je PhysX uit in het NVCP, of gebruike de functie "Disable PPU" in het benchprogramma zelf.
    -Post een screen shot met daarin het benchmark programma en de score duidelijk zichtbaar. Daarnaast een CPU-z CPU tabblad en een memory tabblad. En een venster van GPU-z. Wanneer je SLI/CFX gebruikt moet de dropdown zichtbaar zijn. Voorbeeld.

Succes iedereen!
    Vergeet niet leuke foto's toe te voegen voor het originaliteitsgedeelte

De ranglijst is hier te zien in Google Documents:
    Google Documents HF Compo resultaten

Topic wordt regelmatig gechecked en Docs bijgewerkt.
    Laatst gewijzigd door Sanders; 16-02-12 om 01:27.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Eens kijken of ik nu alvast wat foto'tjes kan posten zonder dat ze worden samengevoegd met de start post

Ik ben begonnen met de luchtkoeler, die ik van plan ben te gebruiken, klaar te maken.
    Hierop komen 4(!!) Cooler Master 2000rpm fans in 2 stuks push, en 2 stuks pull.
    De koeler is een Xigmatek Thors Hammer, omdat ik hier redelijk tevreden over was heb ik vertrouwen in zijn prestaties.

2 pakketjes van 2 fans:

En bevestigen maar:

De zijkanten zijn ook stevig afgeplakt, dit omdat ik wil dat de volledige luchtstroom door de koelribben gaat en niet door de zijkanten wordt uitgelaten. Door de stevige luchtstroom die dit zou moeten maken ben ik bang dat de druk gewoon wegvalt in de open delen. Dus afplakken die handel!

En als dit niet goed genoeg is dan ligt plan B nog altijd klaar:

Maar voorlopig ga ik nog niet beginnen als ik zo naar de temperatuur meter kijk, wacht toch even tot daar een - tekentje voor staat.

tot snel hopelijk

Update 24-11

Zo staat mijn set-up er dus bij:

Omdat ik zo nauwelijks kan leven terwijl ik de komende drie maanden wacht op vriesweer moest hier een oplossing voor komen, en snel

En dan biedt een oud Vobis EOM kastje uitkomst!
    Na wat popnagels verwijderen kon de moederbordtray naar boven geplaatst worden, met in de kast meer dan voldoende ruimte over latende voor een pompje en een reservoir te plaatsen.

En in wat vroeger de bodem was kan nu mooi een plek voor de radiator

DREMELEN!!!!

En weer opbouwen. Het hele pakketje is nu op te pakken en aan de kant te zetten, zodat ik ook nog wat kan leven in dat mini kamertje van me

Hierboven de oude zooi, heb een nieuwe PC dus vond dat die het meest in het teken hier moest staan

En de resultaten:

Laatst gewijzigd door Sanders; 29-02-12 om 04:26.

Junior Member Remmes is on a distinguished road Remmes's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Jun-10
    Reputatie Macht
    2

(verlichting inmiddels wel uit de kast, en de 8800 GTX is vervangen door een XFX HD 6870 dual fan)

hoger dan 3.0 kreeg ik hem helaas niet, heb ook net 1 uur stresstest gedaan, en lijkt dus ook stabiel, resultaat is niet zo geweldig in vergelijking met de meesten hier maar verschil tussen stock en OC is nog wel aardig, misschien als ik ooit geld heb ander CPU + mobo halen

stock: http://i.imgur.com/We8fc.png

vantage geeft BSOD met cpu @ 3.0 XD
    Laatst gewijzigd door Remmes; 04-02-12 om 15:18.
    Phenom x3 8650 @2.7 - XFX HD 6870 it aint the best, but it's good enough for me

Hardware Master X-Tripiot is a jewel in the roughX-Tripiot is a jewel in the roughX-Tripiot is a jewel in the roughX-Tripiot is a jewel in the rough X-Tripiot's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Jul-09
    Reputatie Macht
    6
    Normaal ben ik een 3d man. Maar leek me wel leuk wat anders.
    old skool ocen komt ook nog p4 socket 478 bij Puur om te laten zien dat je geen klein fortuin hoeft uit te geven om over te clocken.

tot nu toe : 2186062.png

oldskool p4 doet het
    2188055.png

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2274603

Mobo mod: Voltmod en vdroop mod Asus commando
    http://livestre.am/1dwQD

img098.jpgimg091.jpgimg095.jpgimg096.jpgimg099.jpgimg032.jpgimg037.jpg

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    12
    Laptop, aww yeah!

I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

Senior Member chicken has a spectacular aura aboutchicken has a spectacular aura aboutchicken has a spectacular aura about chicken's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Reputatie Macht
    4
    Laptop? Damn en ik maar trots zijn dat ik in de buurt van een SB zat Wat was ik weer naïef...
    Nouja, dan toch maar mijn score =D

Andere scores van me zullen in deze post komen

Laatst gewijzigd door chicken; 06-02-12 om 17:22. Reden: Score vantage toegevoegd

Prutser DutchMicro is a jewel in the roughDutchMicro is a jewel in the roughDutchMicro is a jewel in the rough DutchMicro's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Sep-11
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chicken Bekijk Berichten
    Laptop? Damn en ik maar trots zijn dat ik in de buurt van een SB zat Wat was ik weer naïef...
    Nouja, dan toch maar mijn score =D
    Zat naar je onderschrift te kijken, wou al zeggen hoe de f krijg je dat voor elkaar met een 1055T
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic2985_5.gif

Senior Member chicken has a spectacular aura aboutchicken has a spectacular aura aboutchicken has a spectacular aura about chicken's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchMicro Bekijk Berichten
    Zat naar je onderschrift te kijken, wou al zeggen hoe de f krijg je dat voor elkaar met een 1055T
    Onderschrift is verouderd :p Jammer dat k nooit benches heb gedraaid met de 1055t, k heb geen idee of k erop vooruit ben gegaan :p
    Voor mn gevoel is deze veel sneller maarja..

Senior Member Stephan---pro will become famous soon enough Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    weet hier iemand mischien of het mogelijk is om op mijn standaart alienware watercooling oftewel corsair h50, nieuwe feser tube uv white over de normale slang heen te doen om het een mooi tintje te geven zonder dat ik een hele nieuwe watercooling moet samen stellen

Junior Member ice_killer is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 04-Aug-10
    Reputatie Macht
    2
    nou dan doe ik ook maar mee, Stock settings

stock.jpg

hi res link:

http://i.imgur.com/uh4v6.jpg

dit is op stock settings

Hardware Master X-Tripiot is a jewel in the roughX-Tripiot is a jewel in the roughX-Tripiot is a jewel in the roughX-Tripiot is a jewel in the rough X-Tripiot's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Jul-09
    Reputatie Macht
    6
    dan zou ik eerst maar eens je speedstep uit gaan zetten..

Dit is mij op stock.

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X-Tripiot Bekijk Berichten
    Op stock? Je cpu draait op multi 42, stock is toch 34?

Ingeschreven
    Thu 09-Jul-09
    Reputatie Macht
    6
    alleen level up staat aan. gaat er om dat hij sneller hoort te zijn en niet op 1,6ghz hoort te draaien

Sent from my LG-P920 using Tapatalk

WWWICKED = SUPER MrMilco will become famous soon enoughMrMilco will become famous soon enough MrMilco's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Mar-11
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X-Tripiot Bekijk Berichten
    oldskool p4 doet het
    Bijlage 3924

Heb je deze al geclockt??
    Follow Me On Twitter: @MrMilco

Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Leuke inzendingen tot nu toe, hopen dat er wat meer binnenkomen met de huidige omstandigheden!

Ondertussen heb ik al een Google Doc opgezet met deze inzendingen bij elkaar:
    Google Documents HF Compo resultaten

Ingeschreven
    Thu 09-Jul-09
    Reputatie Macht
    6
    jazeker enige probleem is het mobo die een maxfsb heeft van 350 dus max wat ik tot nu heb kunnen halen is ca 4,3ghz.

Sent from my LG-P920 using Tapatalk

Ingeschreven
    Thu 03-Jun-10
    Reputatie Macht
    2
    vandaag maar eens gekeken hoe ver ik mijn cpu kreeg.. stock is 2.3 , ik draaide normaal 2.7 (stabiel, 236 x 11.5) en heb hem tot 3.0 gekregen (262 x 11.5), score staat in mijn eerste post..
    Laatst gewijzigd door Remmes; 03-02-12 om 14:45.

Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Reputatie Macht
    4
    Vantage score toegevoegd in mn orginele post Ook met die zal ik wel weer onderaan eindigen =D

Ingeschreven
    Thu 03-Jun-10
    Reputatie Macht
    2
    ik ben er ook nog XD.. cpu score van vantage zal om te janken zijn, dus dat brengt de hele meuk al naar beneden XD, ach het is gewoon voor de lol

EDIT:.. vantage geeft BSOD bij CPU test.. XD dus ik laat de 3D's maar zitten, heb wPrime toegevoegd aan mijn eerste post
    Laatst gewijzigd door Remmes; 05-02-12 om 08:57.

Beginnend wc verslaafde Zehel will become famous soon enough Zehel's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 29-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Afgelopen zaterdagmorgen ook maar een poging gedaan tot overclocken van mijn oude computer, gewoon voor de fun.

Moest het helaas vroegtijdig afbreken omdat de computer het "begaf".

Systeem:
    Asus p5b moederbord
    Intel core 2 duo E6400 processor (socket 775, 2.13ghz stock)
    Msi 7900 GTO videokaart
    1 gb corsair ddr2 ram

Ik heb helaas geen screenshot van WPrime toen hij klaar was. Die ben ik kwijt . Heb wel een screenshot van tijdens het primen.
    Maar gezien de scores die ik hier gezien heb maak ik toch weinig kans. De tijd van wPrime lag rond de 53 seconden.

Maar eerst hoe ik mijn computer had geïnstalleerd, in de sneeuw . Omgevingstemperatuur -11.6 (zaterdagmorgen rond 11:00)
    img_20120204_104444.jpg
    2 losse fans er even aan gekoppeld zodat er nog meer koude lucht de pc in ging.

Resultaat: 3.2 ghz met een coretemp van 15 graden.
    clock-5.jpg

Dit was voor mij de eerste keer dat ik overclockte, en ik moet zeggen, ook daar zit een virusje. Hoe besmettelijk was het toen mijn eerste clock naar 2.6 ghz lukte. En elke keer wilde ik meer. Ik vond het gewoon balen toen de computer niets meer deed na 3,2 ghz.

Deze week misschien nog maar eens proberen, misschien lag het probleem wel aan condensvorming ofzo.

En zojuist opnieuw geprobeerd. Computer deed het weer.
    Buitentemperatuur was -8. Heb hem tot 3.238 ghz kunnen clocken. Verder wilde hij niet.
    En eindelijk Wprime en superpi resultaten:

Wprime @ 3.2 ghz
    clock-6.jpg
    superpi @ 3.2 ghz
    clock-6b.jpg
    Tijdens primen op 3.238ghz:
    clock-7.jpg
    En beide resultaten op 3.238 ghz
    clock-8.jpg

Dus uiteindelijk wprime op 51,922 seconden en superpi 1M op 20.094 s
    Laatst gewijzigd door Zehel; 11-02-12 om 11:46. Reden: Nieuwe resultaten

+ Plaats een Reactie