Ik ben begonnen met de luchtkoeler, die ik van plan ben te gebruiken, klaar te maken.
Hierop komen 4(!!) Cooler Master 2000rpm fans in 2 stuks push, en 2 stuks pull.
De koeler is een Xigmatek Thors Hammer, omdat ik hier redelijk tevreden over was heb ik vertrouwen in zijn prestaties.
2 pakketjes van 2 fans:
En bevestigen maar:
De zijkanten zijn ook stevig afgeplakt, dit omdat ik wil dat de volledige luchtstroom door de koelribben gaat en niet door de zijkanten wordt uitgelaten. Door de stevige luchtstroom die dit zou moeten maken ben ik bang dat de druk gewoon wegvalt in de open delen. Dus afplakken die handel!
En als dit niet goed genoeg is dan ligt plan B nog altijd klaar:
Maar voorlopig ga ik nog niet beginnen als ik zo naar de temperatuur meter kijk, wacht toch even tot daar een - tekentje voor staat.
tot snel hopelijk
Update 24-11
Zo staat mijn set-up er dus bij:
Omdat ik zo nauwelijks kan leven terwijl ik de komende drie maanden wacht op vriesweer moest hier een oplossing voor komen, en snel
En dan biedt een oud Vobis EOM kastje uitkomst!
Na wat popnagels verwijderen kon de moederbordtray naar boven geplaatst worden, met in de kast meer dan voldoende ruimte over latende voor een pompje en een reservoir te plaatsen.
En in wat vroeger de bodem was kan nu mooi een plek voor de radiator
DREMELEN!!!!
En weer opbouwen. Het hele pakketje is nu op te pakken en aan de kant te zetten, zodat ik ook nog wat kan leven in dat mini kamertje van me