Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 3
Verzenden per envelop / brievenpost?
Laatst gewijzigd door Kavish; 17-01-11 om 21:35.
-
log in, selecteer product, ga naar kassa en selecteer jouw verzendmethode.
Dan kan je voor envelop zending kiezen.
Dus eerst registreren en inloggen op de webshop.
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
-
-
Ja dat is mogelijk, maar het moet dan wel uit verpakking 
Om de verzendmethode te kiezen in webshop:
log in, selecteer product, ga naar kassa en selecteer jouw verzendmethode.
Dan kan je voor envelop zending kiezen.
Dus eerst registreren en inloggen op de webshop.
Laatst gewijzigd door Freddy; 08-11-10 om 11:51.
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
-
hmm das geen optie wil het graag netjes houden...dan nog maar ff 2,70 euro vinden iig thnx
-
Hoe geef je eigenlijk aan in de shop als iets in een envelop kan worden verstuurd?
Want dan hoef je namelijk ook geen 7,95 verzendkosten te betalen neem ik aan
-
Laatst gewijzigd door Freddy; 08-11-10 om 11:51.
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 3
verzendkosten
waarom staan er 5 verzendkosten op de website en 5 verschillende prijzen?
er is helemaal geen verschil
-
Kan je meer informatie geven met wat je bedoelt a.u.b.?
Edit:
Ik denk dat je nog niet bent ingelogd op de webshop.
Registreer en log je in op de webshop.
Plaats producten in winkelwagen en ga dan naar kassa pagina.
Je ziet dan de exacte verzendkosten en de verzendmethodes die je kan selecteren.
http://www.highflow.nl/forum/f35/ver...238/#post72126
Laatst gewijzigd door Freddy; 20-02-10 om 21:26.
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 3
ik ben wel ingelogd maar dan moet je naar de service categorie kijken staan van die dozen met een groene pijl erop
-
excuses voor highjack
Freddy ik wou laatst paar kleine fittingen bestellen (achteraf niet meer nodig) maar ik wou met paypal betalen maar dan kon ik geen envelop kiezen.
Wat is hierom de reden dat je als je met envelop wil laten verzenden dat paypal betaling niet mogelijk is ?
alvast bedankt
-
@ FlyEnder12:
De "verzendkosten" in de service categorie moet je alleen bestellen op afspraak met ons.
Bijvoorbeeld als iets niet op voorraad is en een klant de rest van de bestelling alvast wilt laten versturen, kan de klant de verzendkosten daarvoor apart "bestellen".
@ Impulse:
Envelop zendingen zijn met eigen risico, gezien er geen verzekering/track&trace voor is.
Bestellingen betaald met PayPal, kan alleen verzekerd verzonden worden, dus alleen met pakketzending.
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 3
ok snap het thanks
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 2
Verzending via envelop
Kan dit product verzonden worden in een envelop:
TFC Xtender GREEN Universal 120MM Shroud
Zoja, wat bedragen de kosten dan precies en hoe geef ik aan dat in een verzending in een envelop wil?
Bij voorbaat dank!
-
Als je verzenden via envelop wilt kiezen, moet je doorgaan tot het scherm waar verzend opties weergegeven worden, en dan kies je voor "TNT envelop",
prijs staat er dan ook achter.
-
De Xtender shroud kan niet per envelop, het is te dik om door een brievenbus te passen.
Forum Rechten