+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Kan bestelling niet plaatsen en geen keuze betaalmethode/verzendmethode

Junior Member KingMiniMoni is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 28-Oct-11
    Reputatie Macht
    0

Kan bestelling niet plaatsen en geen keuze betaalmethode/verzendmethode

Elke keer als ik bij stap 3 mijn betaalmethode heb geselecteerd en dan op verder klik krijg ik het bericht:

U heeft een andere betaalmethode geselecteerd. Sla a.u.b. de wijzigingen op, voordat u doorgaat naar de volgende stap.

Ik heb echt geen idee wat ik hier aan kan doen. Graag hoor ik wat adviezen!

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Op het moment hebben we wat problemen met de kassa pagina

Een oplossing is op het moment het volgende:
    - uitloggen
    - inloggen
    - betaalmethode en verzendmethode niet wijzigen (op bank overboeking en GLS laten)
    - dan moet je wel verder kunnen en de bestelling plaatsen

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    We hebben nu een tijdelijke oplossing hiervoor, als het goed is moet je nu weer de betalingswijze en verzendmethode kunnen selecteren čn door kunnen gaan om de bestelling te plaatsen.
    Laat even weten als je toch nog problemen tegenkomt (liefst met een screenshot).
    Thanks!

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten