Dank je Rebellion
Het carbon is nog redelijk te verwijderen dus als ik over een tijdje die rand zat ben en de huishoudpot het toelaat kan dit altijd nog komen
Ik kon er wel om lachen![]()
Dank je Rebellion
Het carbon is nog redelijk te verwijderen dus als ik over een tijdje die rand zat ben en de huishoudpot het toelaat kan dit altijd nog komen
Ik kon er wel om lachen![]()

KijkHahaha ik ook xd. Nice update, ziet er erg strak uit imo. Enik kijk uit naar de volgende ofcourse![]()
Intel Core i7-2600K
Asus HD5850 CFX
8 GB G.Skill Cl7.7.7.21
Antec Lanboy Air
MSI P67A GD65(B3)

ja was wel een goeie, alleen je update was wel leuker vond ik
mooi strak! ik vroeg me al af of je randjes ging doen of dat je ze kaal liet.
over ledjes: anders een leuke mobo wwwickled onder je mobo?? zo'n mooie rooie
tot de volgende update!

mooi mooi mooi, en dat grijs best wel goed gelukt. Aan de andere kant kan ik wel zien hoe een paar ledjes in de plexi en dan de randen vrij een zeer mooi effect zou gegeven hebben. Maar je kan ons nog steeds verrassen![]()

Dat ziet er mooi uit!
PS: Ik had nog nooit een Asus Matrix in het wild gezien. Maar wtf is die kaart groooot zeg!
Thank you mister Ashley
Die ledstrips heb ik hier al liggendus die komen zeker!
Wie weet in de toekomst :0 maar in eerste instantie komt er een strip onder de mobo
Dank je Buurman!
De Matrix is letterlijk en figuurlijk een dikke kaart![]()
Nice! Ga zo door en je kunt er trots op zijn
MOBO: Gigabyte P55-UD4
CPU: Intel Core i5 750 ~ 3.5Ghz
GPU: XFX Radeon HD 5770 XXX 1024Mb 900/1250
RAM: OCZ Platinum 2 x 2Gb
Thx Dramzyy, Dat ben ik ook zeker wel![]()
Wow, erg mooi gedaan! Oog voor detail, ben benieuwd wat er verder nog komt!
Voor wat betreft de LEDs, denk dat je nog kant genoeg krijgt om het mooi te verlichten![]()
Xargeant's Blackheart
Lan Gear Da Box 100 Blackheart | Asus Rampage III Gene | Core i7 950 | Sapphire Radeon 6950 (Flashed to 6970) CrossFire
OCZ Vertex2 120GB | Corsair Dominator 3x4GB 2000MHz CL9 | Corsair AX850
dat carbon ziet er wel erg nice uit.
Dank je, er komt nog veel meer
Ik denk ook wel dat er genoeg verlichting inkomt en teveel is ook niet mooi!
Niet alleen mooi, werkt ook erg prettig (gelukkig)
vandaag even druk geweest met mn pc
Voor :
Na :
En zo ziet het er dan uit op tafel
Eind komende week verwacht ik toch een eind te zijn voor een mooie update![]()

Das apart. Van water naar lucht![]()
gelukkig maar heeeel tijdelijk![]()
UPDATE 4 !
Is hij dan eindelijk update 4 alweer
Nu het serieuze werk, het monteren van de 2x 360 radiatoren.
Ik heb voor 2x360 gekozen met oog op de toekomst, 2x360 is nu nog een enorme overkill omdat het nu alleen de cpu en het geheugen zal koelen maar wie weet in de toekomst ooit ook 2 videokaarten en moederbord.
Dus de benedenverdieping hoef ik dan later (als het goed is) niet meer aan te passen.
Genoeg gekletst! hier komen de foto's (37 totaal!)
Als eerste het middelen aftekenen voor de eerste rad een Feser 360!
Radiator stand vastzetten en radiator monteren met 3x Tacens fans (in de toekomst hopelijk 3x Enermaxmet rood licht)
Daarna de Koolance 360 slim radiator aan de voorkant met 3x schrouds (gemaakt van 3 oude fans) met 3x Enermax Vegas Trio.
De radiatorstand was nog een klein probleempje omdat deze van 2 kanten bevestigd kon worden, deze heb ik dus aan moeten passen zodat het niet meer aan de voorkant zichtbaar is.
En zo ziet het er dan in totaal uit
Er komen nog zwarte fanguards op maar mijn vrouw had de camera nodig dus die staan nog niet op de foto (doe ik er bij de volgende update even bij)
Niet geheel onbelangrijk, de pomp past er ook nog tussen (wat een weelde)
Ik hoop dat jullie hebben genoten van de foto's
Sir Serial.
Volgende update : soon (dit word het afronden van deze verdieping) so stay tuned![]()

nice hoor, ziet er erg goed uit![]()

goh, kun je dr niet even aan mij uitlenen xD
zou ook wel zo een cadeau willen krijgen xD

Kijk, dat zijn nou eens kadootjes waarvan je zoiets hebt: "Dit is wel erg leuk en onverwachts!" ipv wat cash geld of een kratje bier..![]()
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Hey mastercool man . Nu heb je mijn dremel ook niet meer nodig kom hem binnenkort wel weer op halen.
btw ziet er goed uit
$erials stalker
Sorry maar dat vertrouw ik niet hoor
Ja dit was echt onverwacht..ik had haar wel een link laten zien omdat ze in de aanbieding waren (bij Redcoon nu 58 euro ) maar nooit gedacht dat ze die ff voor me zou kopen :O
Ja cool manook fijn idee dat ik die niet hoef te gebruiken..stel je voor dat tie stuk ging..was dan mooi lullig geweest..maar nog heel erg bedankt dat ik hem kon lenen master!
ps..ik zou je hulp wel heel goed kunnen gebruiken voor een volgende update, dus als je me daarbij zou willen helpen heel graag![]()