+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 41

Onderwerp: Richard_d's Pc (Onder Constructie)

Junior Member Richard_d is on a distinguished road Richard_d's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 05-Mar-09
    Reputatie Macht
    3
    kleine update met een paar foto's van de waterkoeling setup in de start post.

Water knutselaar. . vhrgamer is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 13-Feb-09
    Reputatie Macht
    3
    Leuke update .

Ik zou alleen nooit een inlet aan de bovenkant van het reservoir doen. Omdat als je hem niet helemaal gevuld hebt je water hoort klotsen/stromen/vallen .

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Oct-08
    Reputatie Macht
    12
    gaat goed en hulp is altijd handig (als het maar niet teveel afleid
    de vloeistof in het res geeft wel een wickid effect

Ingeschreven
    Thu 05-Mar-09
    Reputatie Macht
    3
    He jongens bedankt voor de reacties. Alles draait nu en ik zal zo een paar foto's uploaden. Alles is nu in principe klaar moet nog wel een andere geluidskaart in. Maar het ziet er ontzettend vet uit!
    Wat betreft het reservoir die hoor je niet klotsen of stromen, ik heb hem net niet tot de rand gevuld zodat ik nog wel de stroming kan zien omdat je echt niks kan zien of horen.

-----------
    edit: Foto's in de startpost gezet!
    Laatst gewijzigd door Richard_d; 19-05-09 om 11:44.

Shoutboxspammer maomanna is a jewel in the roughmaomanna is a jewel in the roughmaomanna is a jewel in the rough maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vhrgamer Bekijk Berichten
    Ik zou alleen nooit een inlet aan de bovenkant van het reservoir doen. Omdat als je hem niet helemaal gevuld hebt je water hoort klotsen/stromen/vallen .
    Dan moet je hem wel geheel vullen hij heeft 6 liter Feser one, dus vol gaat ie toch wel!

Waar heb je trouwens die meid vandaan
    Lick the Rainbow

Ingeschreven
    Thu 05-Mar-09
    Reputatie Macht
    3
    Hahaha Er ging nog geen 1 liter in, Ik kan de komende 3 jaar vooruit! Ik dacht een voorraadje is niet verkeerd maar ik heb 2 keer op de bestelknop gedrukt toen had ik 6!!!

En die meid is al 4 jaar mijn vriendin Ze wou me graag helpen zodat we erna zo snel mogelijk weer konden knuffelen LOL

---------------------
    Edit: Ik heb een foto van de temps geplaatst. Ik vraag me af of de Cpu wel goed word gekoeld. Ik zal eens kijken wat er in de bios wordt aangegeven.

Ingeschreven
    Fri 13-Feb-09
    Reputatie Macht
    3
    Leuke update, de temperaturen zullen (imo) wel kloppen aangezien het niet zo'n dikke radiator is en je er ook nog je GPU op hebt.

Ik zou die mid speaker op je scherm hangen dan heb je veel meer ruimte .

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Oct-08
    Reputatie Macht
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vhrgamer Bekijk Berichten
    Leuke update, de temperaturen zullen (imo) wel kloppen aangezien het niet zo'n dikke radiator is en je er ook nog je GPU op hebt.

Ik zou die mid speaker op je scherm hangen dan heb je veel meer ruimte .
    moet je wel mee oppassen... ik had hiervoor exact dezelfde geluids set en die mid speaker ook op mijn scherm gehangen... dat ding kwam dus naar beneden en toen een "plek" op mijn (ook vorige) scherm gemaakt... daarna maar met een beetje dubbelzijdige tape vastgeplakt

Ingeschreven
    Fri 13-Feb-09
    Reputatie Macht
    3
    Oh dat wist ik niet. Ik heb de set ook gehad en hij heeft altijd heel stevig gezeten op een dun Dell schermpje.

Dan was dat scherm van jouw zeker met een iets dikkere bovenrand ofzo?

Moet hij maar even kijken .

Ingeschreven
    Thu 05-Mar-09
    Reputatie Macht
    3
    Ik laat hem anders wel staan waar die nu staat ruimte genoeg
    Ik heb geen screenshots van de temperaturen voor gemaakt maar de 4870x2 is wel dikke 30 graden ofzo koeler Ooit toch maar een extra loopje Mijn pomp staat ook nog op zijn laagste stand dus daar valt ook nog wel iets te winnen denk ik.

Ingeschreven
    Fri 31-Oct-08
    Reputatie Macht
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard_d Bekijk Berichten
    Ik laat hem anders wel staan waar die nu staat ruimte genoeg
    Ik heb geen screenshots van de temperaturen voor gemaakt maar de 4870x2 is wel dikke 30 graden ofzo koeler Ooit toch maar een extra loopje Mijn pomp staat ook nog op zijn laagste stand dus daar valt ook nog wel iets te winnen denk ik.
    gewoon hoger zetten ik hoor hem ook niet op de hoogste stand...
    en als je hem wel hoort/er last van hebt zet je hem wat lager

edit: mijn ervaring is ook dat op de laagste stand niet alle bellen "los" komen als je komponenten niet helemaal goed zitten om de bellen "los" te laten zelf dan niet heb dus wel vaker bij bleeden de kast effe "kantelen"
    Laatst gewijzigd door dopestuff; 19-05-09 om 19:38.

Senior Member Oli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the rough Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Reputatie Macht
    8
    mooie eerste wc man !
    Duality: Q9550@3.7Ghz - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V2000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!

Ingeschreven
    Thu 05-Mar-09
    Reputatie Macht
    3
    @Oli4v: Dat dacht ik Voel me best een beetje trots dat alles in 1x goed is gegaan.

Ik heb bij het ontluchten lopen schudden, kantelen enz. enz. en daarna de hele nacht laten draaien en 's ochtends nog alles een keer overgedaan. Maar ik zal de pomp eens hoger zetten. Kijken wat ie doet!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ja er zat toch nog veel lucht in. Temps zijn volgens mij nog 3 graden gezakt zo op het eerste gezicht
    Laatst gewijzigd door Richard_d; 20-05-09 om 12:53.

Ingeschreven
    Thu 05-Mar-09
    Reputatie Macht
    3
    Nu 3 weken later, een Intel X25-M SSD toegevoegd aan mijn systeem! Ik moet nog zien hoe de echte prestaties voor mijn gevoel zijn want die zijn natuurlijk het belangrijkste. Maar hieronder 2 screenshots van een test tussen Mijn SSD en een Western Digital Caviar Green schijfje. Ook heb ik mijn nieuwe printer geïnstalleerd een HP6380 alles in 1 apparaatje! En een X-Fi titanium kaartje erbij gepland. O ja en nog een extra 1TB WD Caviar Green schijfje erbij!

Wacht nu alleen nog op mijn bestelling van Highflow voor een extra 120 radje!

WD Caviar Green 1TB:

Intel X25-M SSD 80GB
    Laatst gewijzigd door Richard_d; 08-06-09 om 00:49.

Low and Slow ... Quadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really nice Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Reputatie Macht
    9
    lekkere snelheden he die ssd

offtopic: wat is t tijdsverschil met hier en afghanistan ? een maat van mn schoonpa gaat deze maand naar camp holland en hij vroeg t ? hij zit bij task force 7 ken je dat ?

INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
    EVGA X58 SLI3 E767
    OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

niet zo lang aub. St1nG is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 07-Mar-08
    Reputatie Macht
    4
    idd die ssd is echt razend snel zeg hee

Ingeschreven
    Thu 05-Mar-09
    Reputatie Macht
    3
    Task Force is een verzamelnaam voor verschillende eenheden dus hij kan nog overal bij zitten. Wij maakten deel uit van de zogenaamde Battlegroup die daadwerkelijk het veld in gaan meestal ondersteund door logistieke elementen. Wat precies de taskforce inhoud weet ikzelf ook niet want daar krijgen wij niet veel mee te maken.

Het tijdsverschil is 3,5 uur (later) en dat is kut

Ingeschreven
    Thu 05-Mar-09
    Reputatie Macht
    3
    We hebben weer wat nieuws

Die bezorger komt elke keer echt veel te vroeg Freddy! Gelukkig was ik vandaag thuis!

Senior Member Oli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the rough Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Reputatie Macht
    8
    bij mij was die gls man ook vroeg hoor, maar leuke aanwinst een RS120 vermoed ik ?
    Duality: Q9550@3.7Ghz - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V2000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!

Ingeschreven
    Thu 05-Mar-09
    Reputatie Macht
    3
    Inderdaad ik post zometeen een foto hoe het nu is. Ben niet echt tevreden want hij paste niet intern (in ieder geval niet zonder te slopen) op een goede plaats. Maar zo is het ook geen probleem.

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten