+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 38

Onderwerp: Caveman's New Waterbuild Lian pc-a71b

Junior Member Caveman is on a distinguished road Caveman's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 14-Jun-08
    Reputatie Macht
    4

Caveman's New Waterbuild Lian pc-a71b

Al een poosje lid op dit forum en hierdoor geraakt door een aantal mooie projecten.

Door al het moois wat ik hiet tegenkwam kon ik het niet laten er ook een te bouwen. Het is de bedoeling dat het project binnen een paar weken af moet zijn en heb er een aantal zaterdagen voor uitgetrokken.

Op mijn werk beschik ik over de nodige machines die ik mag gebruiken om mijn project te maken.

Het is de bedoeling dat het een clean kastje word waar zo goed als geen draadje meer te zien is. En een mooi wc setje erin!!

Hiervoor heb ik een aardige bestelling gedaan bij freddy en moet eerlijk zeggen dat ik absoluut tevreden ben over de geboden service van highflow.
    Daar kan menig zaakje niet aan tippen.
    En nog onwijs bedankt voor de heerlijke reepjes snikkers en de doritos!!!

Maar genoeg geluld de eerste foto's:

Iedere update zal voorzien zijn van de bijbehorende foto's en ga mijn best doen er een mooie kast van te maken.

Vanwege het feit dak ik nog zonder radiator zit ben ik maar vast begonnen met mijn hardware inbouwen.

Volgende week ga ik de kast aanpassen voor waterkoeling de nodige sleuven frezen en gaten borgen om de kabels zo netjes mogelijk weg te werken. Ook komt er een plaat achter de hdd bay zodat je daar ook niets meer van de bekabeling kan zien.

Vanmiddag uit mijn werk naar almere getuft om daar mijn missende part te halen.

Rara een sneakpreview:

Nu ik alles heb kan ik gaan beginnen met het opbouwen van de wc set. Morgenmiddag hoop ik een begin te gaan maken met de mamaplank achterplaat die hier en daar wat extra gaatjes nodig heeft om de draden weg te kunnen werken.
    Ook ga ik de plaat maken die achter de drivebay komt zodat daar ook de bekabeling achter kan.

En voor de nieuwschierigen het complete plaatje

Vandaag een behoorlijk end opgeschoten met de build.

Hij is nog lang niet af. De backplate achter de drivebay is nog niet af en de kabel van de superflower display moet een andere kleur sleeve om en langer worden. Ook moet ik nog op zoek naar een goed bedrijf die de binnenkant van de kast zwart kan anodiseren.

Helaas krijg ik mijn pc nu niet meer opgestart. Geen beeld??? Ga mischien straks nog even kijken wat dat is.
    Eerst ff een goed glas bier achteroverslaan!
    Laatst gewijzigd door Caveman; 10-12-09 om 23:26.

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Doe je best zou ik zeggen

Vooral geen enkel zichtbaar draadje zal een uitdaging worden

Senior Member Nils will become famous soon enough Nils's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Oct-08
    Reputatie Macht
    5
    hooeoeoe(L) weer een logje suc6 ermee leuke hardware ook @ graka
    Find the answer in music.

Ingeschreven
    Sat 14-Jun-08
    Reputatie Macht
    4
    Kleine update

hallo Unknown is an unknown quantity at this point Unknown's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 01-Nov-08
    Reputatie Macht
    0
    ben er ook benieuwd naar

Ingeschreven
    Sat 14-Jun-08
    Reputatie Macht
    4
    Update eerste post. In het vervolg komen alle updates in de eerste post om het overzichtelijk te houden.

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    wat bedoel je met gaten maken in de mamaplank??? ga je gaten maken in je moederbord???
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

Ingeschreven
    Sat 14-Jun-08
    Reputatie Macht
    4
    lol mamaplank achterplaat

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    oooow...hahaha... ik dacht al....
    AKA KERENSKY

Ingeschreven
    Sat 14-Jun-08
    Reputatie Macht
    4
    update!

Helaas heb ik nu geen beeld meer?? Ik hoop niet dat ik iets gesloopt heb.

Hij heeft het nl even gedaan starte al niet lekker op en nu is mijn beeld weg en doet ie niks meer:sad::sad:

Ingeschreven
    Sat 01-Nov-08
    Reputatie Macht
    0
    hoe, je pc geeft geen beeld meer ?
    Heb je nog een andere vga liggen die je kunt testen in je pc ?
    Ben je van belgie ofzo, als je niet te ver woont en je hebt geen andere vga, wil k wel langskomen zodat je even met een andere vga kunt testen.

Ingeschreven
    Sat 14-Jun-08
    Reputatie Macht
    4
    beeld probleem is opgelost het systeem blijft hangen tijdens opstarten kan in safemode opstarten zijn dat ie blijft hangen op een crcdisk.sys error

Ingeschreven
    Sat 01-Nov-08
    Reputatie Macht
    0
    dat heeft met je hdd te maken, kun je geen check disk doen?

anders vrees k ervoor dat je moet opnieuw installeren, herstellen of nieuwe hdd gaan halen.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Wat was het probleem eigenlijk?

Heb je al geprobeerd alles te formatteren en Windows opnieuw te installeren?

Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    zoals ik die bitspower D5 pomp mod zo weet ik zeker dat ik em ook ga halen... hij maakt de MPC655 veel mooie
    AKA KERENSKY

Ingeschreven
    Sat 14-Jun-08
    Reputatie Macht
    4
    Chiller onwijs bedankt voor het aanbod maar woon in Rotterdam dus dat niet echt dichtbij.

Helaas is denk ik mijn hdd overleden. Hiren's bootdisk geprobeerd maar kom er niet uit.
    Opnieuw installeren werkt niet want dan blijft ie hangen bij uitpakken bestanden op 1%

Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    das balen.....
    AKA KERENSKY

Senior Member MASTERBLASTER is on a distinguished road MASTERBLASTER's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 05-Feb-09
    Reputatie Macht
    4
    das pech hebben nu, met zo'n mooie build.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Ziet er mooi uit! Maar wel balen van jouw HDD.

Gelukkig is de HDD vervangen niet zo lastig als het vervangen van jouw mobo, cpu, graka die nu watergekoeld is.

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Jammer met zo'n mooie build dat je hem niet kan opstarten

Maar volgens mij heb jij nog wat kabeltjes te verbergen of vergis ik me daarin

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten