+ Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 161 tot 167 van de 167

Onderwerp: [BiP]Project Vendetta

Senior Member Oli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the rough Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Reputatie Macht
    9
    PAKOEK

Duality: Q9550@Stock - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V1000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    mooi zo met die 2 5850 er in
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

Senior Member Oli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the roughOli4v is a jewel in the rough Oli4v's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kerensky Bekijk Berichten
    mooi zo met die 2 5850 er in
    Scheurt anders ook wel lekker, alleen nog niet eens op gegamed typisch, heb ik dikke kaarten, dan heb ik ff genoeg van al dat gamen enkel 3d mark vantage al gedaan P20990, als ik de cpu nog wat opschroef voor te benchen kan dit wss nog wel een pak beter
    Duality: Q9550@Stock - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V1000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Reputatie Macht
    9
    Update 28 - 11 Augustus - Bouncing Beats

Tijd voor een update dacht ik zo want het is alweer een tijdje geleden en mijn PC draait er al weer in.
    Ik ga nog niet alles posten want daar staat mijn hoofd nog niet naar.

Wat ik nog zien gebeuren is in de loop van het jaar, rond oudejaar ofzo nog een hdd bijsteken en deze vakantie nog mijn 2 oude 320GB schijven op die open ruimte plaatsen, dan kan ik die gebruiken om een backup van mijn os-disks van Duality en Vendetta op te plaatsen.

Verder wacht ik nog op MIPS, de blokjes zijn klaar maar het vernikkelbedrijf is in vakantie t.e.m. week 33, dus dat gaat nog even duren, dus atm zit ik met zo'n geniaal ding als een Ram-loop.
    Verder nog de Gentle typhoons uitstellen, wat fankabels verlengen tot aan de aquaero en voor die laatste een zwart front installeren + al een setje nieuwe lampen, want de huidige branden enkel als je de kabel in een bepaalde positie plooit.

Soit.

Nieuw grafisch speelgoed

Respectievelijk een gigabyte en een powercolor HD5850.

Het pomptrapje is een pompstandbeeld geworden, dit ter bevordering van plaats voor nog wat HDD's erachter.

USBkabel van de aquaero gesleeved.

58X0 Backplates

1 kaart voorzien van zo'n mooi EK blok.

Deze opgeschuurde PA120.1 stond nog te wachten op zijn Belgom behandeling.

Na wat uurtjes zwoegen ...

En deze kende jullie reeds.

Er komt nog wel meer, ook van duality, maar dat zal voor na Pukkelpop zijn als de HX650 daar zijn MDPC-x Beurt heeft gekregen.

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Reputatie Macht
    9
    Update 29 - 15 Augustus 2010 - hmmm Amigos

Jongens en meisjes, fotoupdate met bling !

Verder zit ik nu wel te overwegen om terug te gaan naar 1 PC, want zo 2 van deze jongens onderhouden is als student bijna onmogelijk en je kan maar op 1 PC tegelijkertijd zitten.
    Uiteraard ga ik de kast en al het waterkoelspul wel bijhouden, die kan dan van pas komen voor als ik binnen 2 jaar eens een nieuwe PC bouw.
    De mips blokjes zou ik ook nog bijhouden, evt mijn oude volledig laten vernikkelen (blingnikkel en deze dan kan ik bij het onderhoud gewoon blokjes wisselen en ze op m'n gemak uitkuisen.

Als het doorgaat gaat er wel wat in de verkoop komen (P5Q deluxe van hierin, 8GB geil).

Naja toch maar de foto's.

Verkeerde hoekje afgetekend en afgeslepen xD.

Voorkant van de kast.

Klaar met prutsen

Doch lag er nog veel rommel te slingeren

Sfeer

Zicht op de reservoirs.

EINDE

PS: en dan ook het einde van de mod, moest er iemand heel erg hard geïnteresseerd zijn in de kast stuur je maar een PM.
    Maar niet getreurd, ik zag vandaag een ongemodde V2000 op MP, dus ik hoop die te kunnen overnemen, dan mag deze met unieke topmod de deur uit en dan komt er wel een Vendetta Revival met echt minimale mods, zodat de kast zo origineel mogelijk blijft en dan zet ik die opzij voor binnen een jaartje misschien de Hardware van Duality in te bouwen ^^.

Black&White Cosmos Dark-NighT is just really niceDark-NighT is just really niceDark-NighT is just really niceDark-NighT is just really nice Dark-NighT's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 13-Mar-10
    Reputatie Macht
    6
    Zou zeker wel intresse hebben, vind het een mooie kast geworden, alleen me rekening vind het geen goed plan om nu spullen te kopen hehe.

Ingeschreven
    Tue 20-Jan-09
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark-NighT Bekijk Berichten
    Zou zeker wel intresse hebben, vind het een mooie kast geworden, alleen me rekening vind het geen goed plan om nu spullen te kopen hehe.
    Nuja, ik ga h'm vanavond in TK zetten, we komen er anders wel uit, je bent atm de enige die interesse heeft .

Nuja, van deze draad gaan we geen verkoopsdraad maken uiteraard

+ Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789

Forum Rechten