+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: playstation 3 yellow light of death

Senior Member larsc2 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 25-Sep-10
    Reputatie Macht
    2

playstation 3 yellow light of death

hallo,

ik heb een ps3 fat 60 gb, deze kreeg gister echter de yellow light of death. via een filmpje op youtube heb ik de ps3 weer weten te maken, vanmiddag 1 uur gespeeld, weer hetzelfde lampje . volgens mij komt dit omdat hij te warm wordt, heeft iemand een idee hoe ik de ps3 beter kan koelen?

alvast bedankt!

Senior Member marksw will become famous soon enoughmarksw will become famous soon enough marksw's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    je hebt van die speciale fans die je zo erop kan klikken maar die maken weer van die takken herrie dat je tv bijna op 100 volume moet zetten

ps3 cooling - Google zoeken

Ingeschreven
    Sat 25-Sep-10
    Reputatie Macht
    2
    ja, van die intercoolers. maar weet iemand of het daar door komt? als ik zeker weet dat het door de warmte komt, maakt geluid me niet zo veel uit

Senior Member marksw will become famous soon enoughmarksw will become famous soon enough marksw's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    waarschijnlijk door de hitte mijne ps3 slaat af als die te warm word maar krijg wel netjes in beeld te zien dat me systeem overhit is

Ingeschreven
    Sat 25-Sep-10
    Reputatie Macht
    2
    heb jij zon fat of slim, het probleem komt volgens mij voor bij de 20 en 60 gb fat

Ingeschreven
    Sun 04-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    ik heb de fat 80gb

zander olympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura about olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    check kier zijn buildlog, kun jij vast ook wel iets maken voor jouw ps3

Senior Member Bullus is a jewel in the roughBullus is a jewel in the roughBullus is a jewel in the rough Bullus's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 03-Sep-08
    Reputatie Macht
    6
    Is dit misschien wat?
    PS3 E-Z Chill :: Playstation 3 :: FixMyPCDoctor.com

Anders kun je hem laten maken
    YLOD reparatie
    i7 2500K|Maximus Gene-Z|RipJawX 4GB 2133 7-9-7-27-1T|HD 7950 |2x SSD 60 GB OCZ V2|CM 1000M|Samsung T240|

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    probeer eens voor betere ventilatie te zorgen (al is het een pc ventilator erop zetten)
    werkt het an weet je dat je de koeling moet verbeteren...

Super Moderator Johnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud of Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Zit er niet gewoon ongelofelijk veel stof in je ps3?
    Heb dit al eerder mee gemaakt, ps3 viel elke keer uit en ylod, eenmaal de playstation open gekregen (je hebt torx nodig, was ook fat) zat er enorm veel stof in..

En die fans die je vanuit de buitenkant klikt op de ps3 is dat wel verstandig? Microsoft geeft geen garantie meer op xbox aangezien er een kans bestaat dat de hele achterkant weg smelt.
    Misschien is Sony hier anders in

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    misschien een tip om te kijken wat ik met mijn xdoos heb gedaan

Ingeschreven
    Sun 04-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    probleem met de ps3 is die heeft een grote fan onder in zitten heb me ps3 al is helemaal uit elkaar gehaald en ja wat je ziet is niet veel belovend,de fan zit onder het mobo van de ps3 en je kan er niet even een fan bij zetten ofzo

Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marksw Bekijk Berichten
    probleem met de ps3 is die heeft een grote fan onder in zitten heb me ps3 al is helemaal uit elkaar gehaald en ja wat je ziet is niet veel belovend,de fan zit onder het mobo van de ps3 en je kan er niet even een fan bij zetten ofzo
    ik zeg ook niet fan erbij.. kijk naar dat topic wat ik gelinked heb...
    ik heb puur de airflow door dat ding heen verbeterd, verder niets...
    het enige wat me dat gekost heeft is een paar slijpschijfjes en een beetje tape (en tijd)

Ingeschreven
    Sun 04-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    ja dat heb ik gezien maar zelf op manier hoe jij het gedaan hebt bij de xbox lukt denk ik niet bij ps3

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten