+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 149

Onderwerp: Nicknames, hoe ben je eraan gekomen!

TEC Rommelaar XenoMorpH will become famous soon enough XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Reputatie Macht
    4

Nicknames, hoe ben je eraan gekomen!

Hoe is iedereen aan zijn nickname gekomen?
    Soms zie je de raarste namen voorbij komen en dan vraag je je af hoe men daar aan gekomen is.

Hier dus mijn verhaal(tje)...
    Zo'n kleine 9-10 jaar geleden toen internet nog niet echt een gemeengoed was zoals nu en je standaard nog met een 56k of isdn aan het inbellen was, ging ik voor het eerst games online spelen. Daar had je een nick nodig.
    Dus meteen wel een vette uitzoeken: VenoM.....
    Tja...zo dacht iedereen erover en snel zag je ze overal uit de grond stampen en werd je al snel men anderen door elkaar gehaald.

Tijd voor een naams verandering
    Ik ben al jaren fan van de Aliens films, vandaar heb ik dus gekozen voor de naam XenoMorpH -> de aliens. Deze naam draag ik nu al zo'n kleine 7 jaartjes, maar her en der kom je ze alsnog tegen, maar gelukkig niet zovaak als Venom

Member GeenIdee will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Tue 04-Nov-08
    Reputatie Macht
    4
    hmm.... GeenIdee...

Verder heb ik nog wel is van die simpele namen. Heb in spellen namen gehad zoals ThInK!WinK! of dip$0us.

I america's Army ben ik [hwy]RCjunk

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Ingame gebruik ik meestal Akuma2000.

Ik heb nog de Street Fighter II hype meegemaakt dankzij mijn broers (ik was toen nog onder de 10 jaar geloof ik).
    Ik vond Akuma een hele stoere karakter.

Toen ik CS1.5 ging spelen tegen het jaar 2000 moest ik een nickname hebben.
    Had toen maar Akuma gekozen, maar die was al bezet.
    Gezien het bijna millennium was, heb ik er 2000 eraan vast geplakt

Sindsdien geen andere nick meer gekozen/gebruikt.

Super Moderator Killerbee is just really niceKillerbee is just really niceKillerbee is just really niceKillerbee is just really nice Killerbee's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 21-Dec-08
    Reputatie Macht
    8
    ik gebruik nu al zo een 8 jaar de nickname killerbee.

ik begon met online gamen toen net counterstrike 1.6 uitkwam (1.5 nog net meegemaakt)
    en ik had net een docu gezien over killerbee's en dat leek me wel vet

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Reputatie Macht
    31
    Veldfris was de naam van een een nederhiphop/triphop bandje waar ik een tijdje trompet heb gespeeld. Dat is denk ik alweer meer dan tien jaar geleden. Maar toen ik me in 2004 weer eens een keer op tweakers moest registreren heb op basis van die naam maar coolfris ervan gemaakt. Klonk in mijn oren wel goed. Toen hed ik overigens nog niet veel met cooling, maar meer met gamen en graka's.
    Daarvoor registreerde ik me onder elke willekeurige nicknaam op forums. Ik had geen flauw idee dat mensen zich daadwerkelijk met die nick namen identificeerden of er waarde aan hechte. Ik zag het meer als een verplicht vakje om in te vullen tijdens de registratie. Op HWI begon ik ook onder de nick "Landje" wat min of meer een melige variant is op de naam die mijn ouders mij gegeven hebben, nl: Roland.

Die trompet moet ik binnenkort trouwens maar weer eens afstoffen en oppoetsen. Kan misschien wel gelijktijdig met de nog te polijsten radiators.

Mr. Grillmeister Source is a glorious beacon of lightSource is a glorious beacon of lightSource is a glorious beacon of lightSource is a glorious beacon of lightSource is a glorious beacon of light Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Reputatie Macht
    10
    Van het flesje bronwater, Sourcy.

Had een nickname nodig en dit was binnen oog bereik ><
    Simple as that :110:
    Help Save Lives Join World Community Grid!

MSI P67A-GD65 - I7-2600K - 8GB 1600MHz - HD5870 - Silverstone DA650

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    Kerensky komt van het Battletech universum en is daar een generaal van the star league defence force... ik heb jaren lang Mechwarrior4 online gespeeld en zodoende deze naam leren kennen.... MW4 speelde ik met de naam DutchTerror
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

hallo Unknown is an unknown quantity at this point Unknown's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 01-Nov-08
    Reputatie Macht
    0
    K ben vroeger al direct begonnen met watercooling en Phase-change (Chiller's),
    daarvan omdat k toen een van de weinige was met een Phase-change (Chiller), heb k me nickname dat ook maar genomen.

En vandaag de dag doe k alles dus, TEC, Phase-Change, LN˛ en Dice.
    Playing sub-zero, Chilly lol hahahahah.

En nu heb k dus trug meerdere Chiller's in huis, in de garage staan er drie die beetje werk nodig hebben, heb nu een vapochiller staan, komt nog een Prometia Mach2gt modded binnen via post.

Dus doe me naam trug eer aan lol.

niet zo lang aub. St1nG is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 07-Mar-08
    Reputatie Macht
    5
    nu gaan jullie helemaal dood

Heeeeeeel lang geleden toen was ik helemaal fan van worstelen op RTL5 vroegah,daar was dus een worstelaar Sting
    ik speelde toen al counter-strike (toen ik in groep 8 zat van de basisschool) en toen had ik St!nG aangenomen, en das nog steeds men nick :>

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Ik gebruik Dutch_Boy als nickname. Gebruikte vroeger aardig wat nicknames (xp, Windows echt van die domme namen. King Kill ) Werd het zat om telkens van naam te veranderen en toen kwam ik bij Dutch_Boy. En ben ook niet meer van nickname verandert.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Senior Member ShowteQ is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 11-Apr-09
    Reputatie Macht
    4
    Ik was aantal jaren geleden helemaal gek van Hardstyle. Een paar vrienden van mij hadden een AA clan opgericht genaamt Qlimax (ze gingen met z'n alleen naar Qlimax dus vandaar ), de regel was dat er in je naam een Q voor moest komen. Ik heb toen voor de naam Showtek gekozen (hardstyle DJ), en daar dus ShowteQ van gemaakt. Heb ik eigenlijk nooit meer veranderd, terwijl ik tegenwoordig amper hardstyle meer luister.

Junior Member Richard_d is on a distinguished road Richard_d's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 05-Mar-09
    Reputatie Macht
    4
    Ik heet gewoon Richard en heb niks met nickname's. De "_d" is een toevoeging van mijn achternaam omdat mijn voornaam zowieso wel bezet is. Lekker simpel he?!

Tja, fruit.... meneer peer is an unknown quantity at this point meneer peer's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 16-May-09
    Reputatie Macht
    4
    tja, wat moet je als je peer heet?
    zet er idd meneer voor en voila de uber nick is geboren
    ik gebruik deze nou ook al jaren
    soms moet ik een beetje varieren maarja, als je mijn nick (of iets wat er op lijkt) tegen komt ben ik het vast

buildlog
    PC
    OS windows 7 64 bit
    Voeding ThermalTake Toughpower 750watt
    mobo ASUS P5N-T Deluxe
    Processor Intel Core 2 Quad Q9450
    Video EVGA GTX275 896MB DDR3
    Scherm Samsung SyncMaster T200HD
    RAM 2x 2Gb OCZ Reaper DDR2 1066
    HD
    Seagate 250Gb SATA II 7200.10
    Seagate 1TB SATA II 7200.12
    Case X-Gear Verso black
    Koeling
    SilentEagle 2x 80mm back, 120mm Front
    Princes 260mm clock fan

Junior Member dark viper zwolle will become famous soon enoughdark viper zwolle will become famous soon enough dark viper zwolle's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 10-Nov-08
    Reputatie Macht
    5
    ik heb de mijne aan mijn oude pc case gekomen
    viper case
    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ub0moUBPlCo&feature=channel_page]YouTube - dark viper casemod final[/ame]
    GAMERS TAG DARK VIPER
    processor i7 920 D0 @ 4.0GHZ
    moederbord asus rampage III extreme
    geheugen OCZ Gold XTC PC3-12800 3x 2Gb @1800mhz
    videokaart 2x asus/evga gtx 480 superclockt
    voeding corsair 1000-hx
    behuizing xspc h1 cube
    hardeschijven westeren digital 3x 1tb black 1x 640 green
    os windows 7 ultimate 64-bit
    SPONSER

Senior Member Foxdelta-Mods is on a distinguished road Foxdelta-Mods's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 01-Jun-09
    Reputatie Macht
    3
    lol bij mij is het makkelijk. Aangezien ik naar het leger ga en actief ben bij de jeugd van het leger heb ik veel dingen die ermee te maken hebben. zo ook dus de NAVO taal.

Vandaar Fox(trot) Deltazero (eigenlyk Zulo)
    --------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------
    Sponsered By: Highflow.eu

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    12
    mijn game naam is (the_/-=IW=-)Saviour, daarom deze nickname, maar op school enz wordt ik naast mijn eigen naam (Rodney) ook wel don/rambo/yendor(mijn naam omgekeerd) genoemd
    Laatst gewijzigd door The_Saviour#; 24-06-09 om 21:28.

Senior Member Foxdelta-Mods is on a distinguished road Foxdelta-Mods's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 01-Jun-09
    Reputatie Macht
    3
    lol iedereen noemt mij bij mijn achternaam Hutjes Eigenlyk is het Hutjens maarja

Sponsered By: Highflow.eu

Junior Member sKillMatic is on a distinguished road sKillMatic's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 01-Jun-09
    Reputatie Macht
    3
    Grappig te lezen dat de meeste nicknames geboren zijn met counter-strike.. zo ook de mijne

sKillMatic bestaat uit skill en illmatic; skill als in ergens goed in zijn (al was ik een beginner) en illmatic de naam van een classic hiphop cd van NAS die op dat moment op mijn bureautje lag! Ziekelijkestijl.. sKillMatic.. nu al zo'n 7 tot 8 jaar!

Roepnaam was voornamelijk sKill of sKell, wat weer dichtbij mijn achternaam lag namelijk Schell.
    Laatst gewijzigd door sKillMatic; 25-06-09 om 21:09.
    CPU: Intel C2D E8600 - Watercool HeatKiller Rev. 3.0
    MB: XFX nForce 790i Ultra SLI - Bitspower Black Freezer N790NS +AP1 +AP2
    RAM: OCZ SLI 4GB DDR3-1800 EPP
    GPU: MSI N280GTX-T2D1G-Super OC SLI
    SOUND: Auzentech Prelude 7.1
    HDD: Intel X25-M 80GB SATA2
    PSU: Thermaltake Toughpower 850W
    CASE: Lian Li PC-A17B
    WC: MCP355 +TOP, EK-Res. 150, TFC Xchanger 360 +Yate Loon D12SL, Bitspower Black Sparkle

FINAO 2.0

Destinasian' HighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really nice HighSpeed^'s Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Jan-08
    Reputatie Macht
    8
    HighSpeed <- Kwam ineens in me op

> [Games] League of Legends
    > Waiting for: CS: GO | GW2
    > Steamfriends: speedgamer5
    > Xfire: speedgamer4

Member Kamuchi will become famous soon enough Kamuchi's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Jun-09
    Reputatie Macht
    3
    geen idee meer hoe ik er aan gekomen ben, weet aleen nog dat het uit m`n irc jaren stamt, zo`n 13-14 jaar geleden of zo

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten