-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 5
Swiftech F-Fitting
Ik ben op zoek naar swiftech F-fittingen en kan ze eigenlijk nergens in Nederland vinden.
Informatie:
F-Fitting part nummer F500-250
Fabrikant: Swiftech
Link: http://www.swiftnets.com/products/f-fittings.asp
plaatje:

Het gaat me om de versie van 1/2" naar 1/4" & 1/2". Ik wil namelijk 4 repen OCZ FlexXLC aansluiten op mijn waterkoeling zonder al te veel flow te verliezen.
Edit: trouwens, 1/4" slangen zijn dan ook wel praktisch, volgens mij voldoet 6/8 slang daarvoor ook.
Laatst gewijzigd door Aapenootjes; 06-04-08 om 17:42.
-
Ik heb enkele leverancieren een mailtje gestuurd of ze deze kunnen leveren.
Nu hopen op een positief antwoord!
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 5
Geweldig 
Ik heb ondertussen een aanbod van iemand gekregen om zijn set F-fittingen over te nemen. Maar ik wacht wel even op jullie antwoord omdat ik toch nog enkele andere dingen nodig heb. (zoals nieuw vloeitstof; Feser dye in combinatie met een of andere corrosion blocker geeft mij nu een bijzonder ongewenst effect
)
-
Als ze binnen 2 weken kunnen leveren .... dan ben ik ook geinteresseerd.
. .

-
Zijn besteld 
Komen donderdag of vrijdag naar verwachting binnen.
Anders zeker maandag.
Maar zijn wel iets duurder dan andere slang verbinders: 5,99 per set (2 stuks).
Heb je ook 1/4" slangen nodig?
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 5
Ja, eigenlijk wel. Anders moet ik nog een aparte bestelling bij een andere winkel doen daarvoor. Ik heb denk ik een meter nodig om al het geheugen aan te sluiten.
-
15 meter besteld
-
Mooi dan kunnen mijn flexxen tenminste ook gekoeld worden zoals ze bedoeld zijn.
. .

-
Volgens UPS T&T komen ze 10 april (donderdag) binnen 
Dan kan die donderdag nog verstuurd worden en heb je ze vrijdag
-
Klinkt goed maar ik bestel ze volgende week en laat je dan ook wel via email weten of ik een afspraak maak voor de zaterdag, want de rest moet er ook op.
. .

-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 5
Ik heb zojuist alles besteld, meteen ook wat nieuwe ventilatoren en koelvloeistof. Word wel een duur grapje zo
-
zijn binnen gekomen vandaag, jouw bestelling wordt verstuurd
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 5
Geweldig, ik heb zojuist ook mijn geheugen binnen, dus dat word wellicht een workshop computer met waterkoeling ombouwen op de LAN-party dit weekend
-
haha vet 
Maak foto's!!! en die hier plaatsen
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 5
-
Hmm blauw is idd ook wel mooi.
Je hebt mooie korte slangen gebruikt. Errrg mooi.
. .

-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 5
-
OMG :118: hij is schitterend !! Mooi alles weggewerkt.
Ik wou eerst rood, maar nu ik voor de 2e keer de foto's beter bekijk vind ik dit ook wel erg mooi.
Wat voor maat buizen heb je?
. .

-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 5
1/2" ID masterkleer. Volgende keer word het wel tygon denk ik. De buizen zijn namelijk zo ongeveer mat nu. Dit is echter vooral te wijten aan de vorige vloeistof die er doorheen stroomde.
-
Niet UV reactief toch?
Die Flexxen van jou, is dat t nieuwe type of nog de oude met maar 2 aansluitingen per reep ? Op de foto lijken het namelijk al t nieuwe type met 4 aansluitingen per reep.
. .

Forum Rechten