+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Antiknkveer 11mm

Senior Member ShaquilleMoreno is on a distinguished road ShaquilleMoreno's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 02-Mar-08
    Reputatie Macht
    5

Antiknkveer 11mm

Ik ben op zoek naar 11mm antkniveren. De enigste die ze verkoopt is FreezingHardware.nl Kan geen directe link geven van het product want dat werkt niet op hun site. Ik zoek dus perse geen hoekverbindingen.

Het staat op Waterkoeling > toebehoor > Anti Knikveer 11mm € 1,49 pst

Probleem is alleen dat ze een standaard verzendwijze hebben van € 8,95
    Komt het totaal op bijna € 12,- voor twee veertjes. Nu ben ik geen krent, maar dit vind ik wel een beetje teveel van het goede.

------

Nog mooier is het onderstaande, maar deze zijn ook weer alleen voor maximaal 10mm slangen.
    Heb wel zoiets gevonden bij http://www.flowtechnology.net/ Maar contact met zo'n bedrijf opnemen om te vragen of ze deze maat hebben voor alleen 2 inschroefverbindingen zie ik niet zitten. Voor de rest ben ik ze nog nooit tegengekomen, ook niet in het buitenland.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Van de week gaan we weer inkopen doen.
    Zal ik checken of of ik deze mee kan bestellen, zo ja dan is die donderdag/vrijdag bij ons binnen.
    Dan zie je die vanzelf verschijnen bij "nieuwe producten"

Senior Member ShaquilleMoreno is on a distinguished road ShaquilleMoreno's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 02-Mar-08
    Reputatie Macht
    5
    Helemaal

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Zijn besteld
    De bovenste dus, die knikveren zonder fitting.

De tweede met fitting, is helaas niet te verkrijgen voor 11mm.
    Je hebt wel eentje voor 12mm, maar die heeft 3/8" inschroefdraad en zijn behoorlijk duur -_-

Junior Member Leroy is on a distinguished road Leroy's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 23-Mar-08
    Reputatie Macht
    5
    nice hoor

LDB-Design.deviantart.com

bts
    bts is offline.
    Junior Member bts is on a distinguished road bts's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 23-Jan-08
    Reputatie Macht
    5
    Ik zie soms ook dat mensen een ty rip om de slang doen in bochten (stuk of drie met kleine ruimte ertussen) hierdoor kan die ook minder gauw knikken.

Antiknikveer oogt natuurlijk wel wat meer profi.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten