anodiseren?
Dat is like roflwtfbbqpwnage :O
weet je zeker dat je geen caoten bedoeld ?![]()

anodiseren?
Dat is like roflwtfbbqpwnage :O
weet je zeker dat je geen caoten bedoeld ?![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Nope, michielh3 laat zijn kast anodiseren.
Current Project:
Yesterday is Ancient, Today is just another fucked up day where we can only hope for a better tomorrow.
Are we alone in the universe? I hope not, if we are the universe is doomed.
Having Faith in humanity means having Faith in your government. Do you have Faith in your government?
Saying it's Impossible is just another way of saying you cant do it.
Wisdom doesn't come with age, Arrogance does.
@ Darth , dat klopt waaarhschijnlijk dinsdag 10/08 , maarja de vertraging van het verzenden kennende kan het ook wel richting donderdag gaan ..
ik zal dan ook wel wat foto's posten van het resultaat in mijn build topic!
De totale kosten heb ik verrekend met mijn overuren:
5 overuren x 5,50 = €27,50.
Dit is dan zonder opstartkosten en zonder verzendkosten.
Hte is nu alleen nog wel afwachten of alles geheel goed terugkomt, want de afstandhouders van het mobo zijn niet van alu, dus daar zal ik waarschijnlijk nieuwe busjes aan moeten solderen .., maar dat zie je achter het mobo toch niet
![]()
Laatst gewijzigd door michielh3; 06-08-10 om 20:01.

Jammer van dat anodiseren, Dat is namelijk zeer kras gevoelig.
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Hoe kom je daar nou weer bij?
Oorspronkelijk geplaatst door NedCoat
Het gaat wel lekker zeg, bij Aldor ..
Net te horen gekregen dat ze, vanwege onderbezetting na de vakantie, pas midden volgende week (18e/19e) mijn onderdelen gaan anodiseren ..
Dat het iets langer duurt, vooruit dan maar, maar zomaar even een weekje extra .. 0.o'
edit /// Kassa , vandaag is alles binnengekomen , ze hadden na het telefoontje toch maar de order iets verschoven en nu is het klaar!
Het ziet er echt gruwelijk strak uit zeg! ( morgen foto's!!)
Voor foto's check hier : Mh3 blue
Laatst gewijzigd door michielh3; 20-08-10 om 11:59.
Oh, btw, Giesen BV in Limburg moet je niet heengaan. Duurde 1,5 week voordat ik een reactie kreeg. Ze vroegen zich 250 euro voor mijn Lian Li A77FB zwart te maken van binnen. Ik heb me feestelijk bedankt.

Ik heb er nog één in Brabant
L.F.T.
Den Uitvanck
Oirschot
Joost Raaijmakers (06-10878237 j.raaijmakers@lft.nl)
Denken is geen goede hobby, als je dat te vaak doet wordt het verwachtingspatroon van de mensen om je heen enorm.
1 in de achterhoek toevallig? Graag een berichtje![]()
Zu je voor de mensen in de omgeving van zaanstad / amsterdam / hoorn
De volgende toe willen voegen aan het lijstje ?
Ervaring tijd geleden 2 velgen laten poedercoaten was iets van 100€ kwijt inc stralen voor behandelen en powdercoaten
Ben nog steeds zeer te vreden!
SCHOEN BV
Poedercoating
Paltrokstraat 31
1508 EJ Zaandam
T +31-(0)75-6166607
F +31-(0)75-6160510
E-mail:info@schoenbv.nl fo