• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe profiel berichten

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift
freddy ik heb een vraagje over mijn laaste besteling wand als het kan zou het mij beter uit komen als die morgen bezorgt kan worden en niet vrijdag besteling nummer is
Hoi Freddy ik heb een vraagje over mijn Gespaarde punten die ik tot de veranderen van de site heb gespaart wand die staan niet meer in mijn punten lijst en die wil ik graag zo gebruiken ik zou het vijn vinden als ik die nog kan gebruiken kun je me er mee helpen Groet Djghostogb :017::103:
Hoi Henry,

Als je even de artikelcodes doorgeeft, voegen we het toe :)

MVG,

Freddy
He Freddy, is het mogelijk om de glazen tubing van alphacool op te nemen in je assortiment. Ik wil het weel eens uitproberen in mijn desk.
asus rog hero viii i7 6700 k 32gb ddr4 2666mhz case core x9 radiatoren 2 x xspc 360x 60 1 x xspc 480 x 60 mm samsung m.2 3x4 256 gb Samsung 850 gb pro 250 x2 raid 0 wd black 3tb asus r 290 water cooled alphacool mono waterblok ek water block ram ek monarg en een heleboel ventilatoren
het is gewoon een zeer mooi scherm en dat mag gezegd worden
groeten
bas
bes nog bedankt voor de fans en de tube nu nog een emmer met geld om het echte werk uit te voeren
bas
Beste Besje,

Heeft u mijn bericht gehad?
Ik heb interesse in een hele hoop fittingen van u mist deze er nog zijn?
Misschien makkelijker dat u mij beld op 0638624248 ben vanaf 11:00 tot 22:30.

Mvg,

Cor
Beste Besje,

Heeft u mijn bericht gehad?
Ik heb interesse in een hele hoop fittingen van u mist deze er nog zijn?
Misschien makkelijker dat u mij beld op 0638624248 ben vanaf 11:00 tot 22:30.

Mvg,

Cor
dit is de site niet spullen daar bestellen 2x zo duur als highflow zijn ponden wel alle info over beste cpu blok is evo serie van ek en dan nog verschil van hoe diep de groefjes aan de binnenkant van het koelblok en welk cpu type link zomer test met overklock cpu blokken Summer water block round-up 2014 zijn op haswell of skylake ik heb allebei de cpu,s passen allemaal je kan ook even googelen hier over beste resultaten in het engels zijn er geloof ik 65 miljoen inwoners dus genoeg mensen die waterkoeling gebruiken als je gaat bouwen foto,s graag zien wordt erg op prijs gesteld neem je zelf nu
g
Bovenaan