• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Laatste bijdragen

• djghostogb
    djghostogb reageerde op het onderwerp vraag over AIO water koeler.
    ja maar geen radiator van de vormaat van de 140 hier als ik in de gebruikzaamwijzing lees ik heb dee specs hier wel de uitleg van...
  • djghostogb
    ja en het vormaat er van is 394 x 140 x 32 en dit model is de ROG Ryuo IV SLC 360 ARGB White Edition en heeft de voormaat van ROG Ryuo...
  • Das Experiment
    Das Experiment reageerde op het onderwerp vraag over AIO water koeler.
    Wat is er niet duidelijk? je wilt een 360 AIO kit bovenin je case zetten. De case ondersteunt 360 (3x120mm) en 420 (3x140) bovenin.
  • djghostogb
    wand er is namelijk dat de radiator vormaat 394 x 140 x 32 is en dit top 480 deze radiator aan kan en de max fan kan wel 3x 140 aan...
  • Freddy
    Freddy reageerde op het onderwerp vraag over AIO water koeler.
    Je hebt genoeg mogelijkheden om een 360 radiator kwijt te kunnen, dat moet volgens mij dus wel passen :)
    • 1780655135072.png
  • djghostogb
    djghostogb heeft het onderwerp vraag over AIO water koeler geplaatst in Cases en Modding.
    :)Hoi ik heb de Enthoo 719 behuizing van Phanteks en ik wil vriendelijk vraagen of de ASUS ROG Ryuo IV SLC 360 ARGB White Edition ook in...
  • Freddy
    Freddy reageerde op het onderwerp waterkoeling setup.
    Het is prima zo. Enige logische is dat je het reservoir boven de pomp doet, maar jij hebt een pomp+res combinatie, dus dat kan sowieso...
  • R
    remcobenck reageerde op het onderwerp waterkoeling setup.
    Ja volgens mij waren dat die kleintjes, maar echt geen flauw idee meer haha. Zal vanavond wel eens kijken. Maar wat vindt je van de...
  • Freddy
    Je kan bij de 4x INLET PORTS het plugje eruit schroeven, dan kan je daar ook fitting naar wens indraaien. De Inlet ports kan je ook...
    • 1780647651429.png
  • R
    Phanteks R260C Reservoir Pump Combo with D5 Pump deze heb ik. Ik zit nou te twijfelen of dat er niet meer input waren,
  • Freddy
    Welk reservoir heb je ook alweer? T-stuk kan ook idd, zie hier voor meer ideeën...
  • R
    Ja dat snap ik haha met de fillport, maar er zijn toch maar 2 ingangen voor de slangen voor de reservoir? De in en out voor de loop. De...
  • Freddy
    De bedoeling van een fillport is dat je daarin vloeistof giet en zo het reservoir kan bijvullen. De fillport moet je daarom zo hoog...
  • R
    ik ben een beetje bezig om de tubing uit te stippelen, ik heb het nou zo in mijn gedachte pomp-rad-cpu-gpu-rad-pomp. Alleen ik weet nog...
    • Schermopname (106).png
  • R
    ah oke, ik zal wel eens kijken
Terug
Bovenaan