XenoMorpH Well-known member 2 november 2016 #1 Is er de mogelijkheid dat de zoek functie kan worden uitgebreid? Ik zoek bvb naar RGB leds, maar kan alleen op fabrikant zoeken.
Is er de mogelijkheid dat de zoek functie kan worden uitgebreid? Ik zoek bvb naar RGB leds, maar kan alleen op fabrikant zoeken.
Freddy Administrator Forumleiding 3 november 2016 #2 Dat staat op de planning (is nog al een intensieve klus, alle producten moeten dan apart een "eigenschap" krijgen). Vooralsnog kan je het beste zoeken op RGB LED, dan krijg je alle producten met RGB LEDs
Dat staat op de planning (is nog al een intensieve klus, alle producten moeten dan apart een "eigenschap" krijgen). Vooralsnog kan je het beste zoeken op RGB LED, dan krijg je alle producten met RGB LEDs
XenoMorpH Well-known member 3 november 2016 #3 Klopt, maar dan heb ik veel meer resultaten dan wanneer ik alleen op de ledstrips zoek haha! Mooi om te zien dat de functie wel in de maak is iig!
Klopt, maar dan heb ik veel meer resultaten dan wanneer ik alleen op de ledstrips zoek haha! Mooi om te zien dat de functie wel in de maak is iig!