ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 23 november 2009 #2 Dat nog niemand anders op het idee is gekomen om zo'n topic te openen Bij ons ziet het er ongeveer hetzelfde uit
Dat nog niemand anders op het idee is gekomen om zo'n topic te openen Bij ons ziet het er ongeveer hetzelfde uit
Impulse Member 24 november 2009 #4 lol ik loop al constant te denken van zou ik een foto van me wc maken al sinds het topic geopend is alleen door laksigheid is iemand me alweer voor
lol ik loop al constant te denken van zou ik een foto van me wc maken al sinds het topic geopend is alleen door laksigheid is iemand me alweer voor
Garrett Member 24 november 2009 #5 Ik zal vanavond een foto maken als ik net heb zitten schijten, dan ziet ie er een heel stuk anders uit xD
Ik zal vanavond een foto maken als ik net heb zitten schijten, dan ziet ie er een heel stuk anders uit xD
V vincent Gouden member 7 december 2009 #7 hahahaha waar slaat dit op:098: ik zal ook eens een topic openen: '"veeg jij je kont af met linker of met de rechter hand""
hahahaha waar slaat dit op:098: ik zal ook eens een topic openen: '"veeg jij je kont af met linker of met de rechter hand""
Blackruby Senior Member 7 december 2009 #8 Iedereen heeft het hier over zijn WC, maar ik zie alleen maar foto's van slangetjes in een computer... Beetje flauw dat niemand zijn WC durft te posten.
Iedereen heeft het hier over zijn WC, maar ik zie alleen maar foto's van slangetjes in een computer... Beetje flauw dat niemand zijn WC durft te posten.