Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kijk zoiezo Oranje, terwijl ik voetbal normaal gesproken echt een bagger sport vind, vind ik het WK en EK wel leuk om te kijken, dat is toch een heel ander verhaal. Maar ik probeer ook zeker te kijken naar andere grote landen, zoals Engeland Italie en Frankrijk etc etc etc, Spanje vind ik ook wel leuk, maar helemaal Brasiiiiil, Al vallen die de laatste tijd wat tegen imo.
Ik ben druk bezig het WK te volgen. Kijk niet elke wedstrijd maar probeer de wedstrijden van Oranje sowieso te kijken maar ook de topwedstrijden van o.a. Portugal en Argentinie.
Ivoorkust - Portugal was zeker een mooie pot! Toch wel 1 v/d eerste echt leuke wedstrijden om naar te kijken. De rest vond ik nou niet echt bijzonder tot nu toe. Nederland ook dramatisch slecht de 1e helft, 2e helft was al beter maar niet bijzonder!
Australië was zwak. Duitsland zal tegen sterkere tegenstanders niet zo vrij kunnen spelen.
Tegenstanders zoals
en
Mijn favoriet:
Beste team en de sterkste spelers. Ik hoop dat ze hun mooiste spel kunnen laten zien in de loop van het toernooi. Daar gaat het hele WK mij om: dat een topland gaat vlammen en prachtig voetbal zal spelen.
Nederland zou dat ook kunnen zijn, alleen denk ik niet dat de basis van Nederland breed genoeg is om het toernooi te gaan winnen. Met name de verdediging. Denk niet dat die bestand zijn tegen bv een slalom van Messi.
Ik kijk alleen die van Nederland, en de goeie teams.. soms.. Niet allemaal.
Ik denk trouwens persoonlijk dat Nederland redelijk ver gaat komen, maar niet kampioen gaat worden, als je ziet hoeveel andere goeie teams er nog zijn..
Tjonge, griekenland hun eerste WK overwinning ooit.
Ze hebben 2-1 van nigeria gewonnen nadat Kaita een rode kaart had gekregen stond nigeria met een man minder en was er dus wat ruimte voor griekenland!
Idd, dat omdat het geluid niet komt door veel lucht erdoor te jagen, maar door het geluid wat je met je mond maakt. Probeer er maar gewoon door te blazen, dan komt er geen geluid uit. Pas als je zelf geluid maakt versterkt dat ding het.