Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Draai zelf ook met ek supreme hf met uber lange loop. Sowieso moet je makkelijk toe kunnen met het highest flow jetplaatje.
Aan de andere kant denk ook dat er 5000 mensen zijn die geen problemen hebben met de apogee xt.
dat zijn ook mensen die demi en killcoil gebruiken verder geen anti freeze wat in feser one zit bv.
het nadeel heb ik al gelezen is met dit warme weer is het iets dikker.
verder is apogee xt zo restrictive vuiligheid vant het enorm goed op na verloop van tijd kan dit problemen geven denk ik weet ik niet zeker.
mjah in mijn geval heeft mega veel vet opgevangen dit krijg ik niet uit micropin plaatje komt telkens terug terwijl mijn ek fc 285 block brand schoon is nog na 3 weken.
denk dat gewoon pech heb met dit block toevalige een slechte is geloof best ook wel dat mensen zijn die mega flow hebben met dit block.
atm tot conclusie dat iets met rad en cpu block te maken heeft omdat minder snel ontlucht en lucht in rad doet mijn flow maybe verslechteren dus draai hem ff op de zei.
ga daarom ook clear tubing nemen maakt het stuk makelijker.
Clear tubing maakt niet uit, je slangen zijn dan altijd vol, behalve je blocks en radiator.
Maar als je dan gewoon ander cpublock besteld weet je het toch ?
Ben je gelijk over al vanaf.
Heb nog wel een Heatkiller 3.0 liggen
Ja dat is mogelijk.
Dat midden stukje wat je eruit kan halen is de rotor (zit via magneetwerking aan elkaar vast).
Als je de rotor eruit haalt, kan je in de kuip eventuele rotzooi verwijderen.
maakt verder klein beetje grinding noise op stand 5 als ik hem 1 tikje lager zet doet ie dat niet anyway maak er niet druk om hij staat gewoon op stand 5.