• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Zehel a.k.a. Haunting Spirit a.k.a. Aren aangenaam

Zehel

Beginnend wc verslaafde
Na maandenlang hier rondgezworven te hebben, en inmiddels mijn eerste bestelling van Highflow binnen te hebben me toch maar ff officieel voorstellen.

Ben Aren Brouwer, 27 jaar, accountant en woonachtig op Urk (waar L3p ook woont).
PC stelt op het moment niet zoveel voor omdat ik hem beetje bij beetje aan het upgraden ben. Was wel nodig na 5 jaar. Liep nog met een Geforce 7900 GTO en die draaide niet alles meer. Deze tijdelijk vervangen voor een HD6770.

Processor etc komt later wel. Deze week is namelijk mijn waterkoeling binnengekomen want dat wilde ik gewoonweg niet meer uitstellen.

Pics volgen later.

Dit was het voorlopig even, hoop hier veel plezier te hebben (voor zover ik dat nog niet had).
 
Op die laatste van Peter lijk ik wel ja :D.

Laatste week (weken) druk 's avonds. Overdag werken, 's avonds vergaderen e.d.. Dus heb nog geen tijd gehad om foto's te maken en de waterkoeling in te bouwen. Probeer dit zaterdag a.s. te doen, heb dan de hele dag. Zal van begin tot eind wel ff foto's maken. (evt apart topic).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan