Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
dus kan ik voor mijn amd3 processor bijv. EK-Supreme LT AMD - Acetal gebruikenen voor mijn video kaart EK-FC470 GTX - Acetal of Bitspower Black Freezer VG-NGTX470 Acrylic-Black/Clear Panel BP-VGNGTX470AC-BKCL Waarschijnlijk zal ik dat ook iets van een backplate moeten bestellenDan vraag ik mij af of ik mijn north en southbridge gekoeld kan krijgen, zou ik waarschijnlijk de shop zelf over moeten mailen. Ook vraag ik me dan af wat ik qua slangen en dergelijke moet gebruiken voor mijn waterkoeling.
dus kan ik voor mijn amd3 processor bijv. EK-Supreme LT AMD - Acetal gebruiken
en voor mijn video kaart EK-FC470 GTX - Acetal of Bitspower Black Freezer VG-NGTX470 Acrylic-Black/Clear Panel BP-VGNGTX470AC-BKCL Waarschijnlijk zal ik dat ook iets van een backplate moeten bestellen
Dan vraag ik mij af of ik mijn north en southbridge gekoeld kan krijgen, zou ik waarschijnlijk de shop zelf over moeten mailen. Ook vraag ik me dan af wat ik qua slangen en dergelijke moet gebruiken voor mijn waterkoeling.