Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Update!Als laatste test hetgene gedaan wat arwin74 ook al aanrade namelijk de complete pc buiten de case laten draaien.Gelukkig laat ik mijn slangen altijd ietjes langer en kon ik het mobo zo onder mijn loop uitschuiven zonder ook maar iets te drainen lol.Moederbord bleef crashen en rebooten zelfs met alleen de cpu en een stick geheugen dus besloten de mobo+cpu in te dienen als RMA (kwamen bij dezelfde shop vandaan)Dag erna mailtje terug dat mobo inderdaad kapot is en dat hij naar MSI gaat omdat dit mobo niet meer beschikbaar is (2 jaar oud) nu dus 4 weken wachten op een reactie van msi :'(
Update!
Als laatste test hetgene gedaan wat arwin74 ook al aanrade namelijk de complete pc buiten de case laten draaien.
Gelukkig laat ik mijn slangen altijd ietjes langer en kon ik het mobo zo onder mijn loop uitschuiven zonder ook maar iets te drainen lol.
Moederbord bleef crashen en rebooten zelfs met alleen de cpu en een stick geheugen dus besloten de mobo+cpu in te dienen als RMA (kwamen bij dezelfde shop vandaan)
Dag erna mailtje terug dat mobo inderdaad kapot is en dat hij naar MSI gaat omdat dit mobo niet meer beschikbaar is (2 jaar oud) nu dus 4 weken wachten op een reactie van msi :'(