Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan je aan deze rad komen?
Ik zoek een rad met een maximale dikte van 30 mm i.v.m beschikbare ruimte in mijn case.
Totale afmetingen van deze rad zijn 143 x 30 x 460 mm (WxDxH)
[MENTION=1604]Basje[/MENTION]: Thanx voor je tip. Ik dacht dat de rad 30 mm dik was, maar hij is volgens de specs zelf 36 bij de fitting.
Die ruimte heb ik niet en dat geeft een probleem met de positie van de outtake fan.
Idee is om een 420 rad bovenin een obsidion 750 D te plaatsen, dus hij mag maximaal 30 mm zijn daarvoor.
Ik zoek nog even verder.
Suggesties voor een andere 420 rad van max 30 mm ?
Dacht zelf aan deze: MagiCool COPPER Radiator - 420 - MC-RADI420
[MENTION=371]Thierry[/MENTION] en Hightower thanx voor de suggesties. [MENTION=1]Freddy[/MENTION]: kan je de Alphacool NexXxoS ST30 Full Copper 420mm opnemen in de shop?
Hallo, Ik heb ook een obsedian 750d en heb de alphacool XT45 Full Copper 420mm geloof ik en daar koel ik de gpu, mobo, mem en 8core cpu mee en idle temp. is 25 mobo en cpu 30 graden en die fans heb ik op push staan maar ga ik binnenkort op pull zetten
[MENTION=4335]alexx39[/MENTION]: Ik neem aan dat je de 420 rad in de top van je case hebt zitten?
Geeft deze dan geen conflict met je outtake fan aan de achterkant en de 8 pin voeding voor je mobo aan?
Dat is voor mij de reden om een 420 rad van maximaal 30 mm te gebruiken.
Hi TinusB,
ik heb iets meer dan een halve cm over tot de fans het moederbord raken, en op de plaats van de outtake fan daar ga ik een xflow rad 360 hangen om mn gpu te koelen en met 2 pompen, dan heb ik vooraan 2 standaard fans van corsair (die bij de kast geleverd waren) en onderaan heb ik 2 air penetrators van silverstone 120mm, en op de 420 rad heb ik de air penetrators van silverstone 140mm zitten die alle lucht er door blazen (eruit dus)
maar wat jij nu heb aangeschaft zal ook lekker koel zijn.
Hi Alexx39,
Op de plaats van de outtake fan aan de achterkant van de case, wil je een rad 360 plaatsen?
Hier is toch maar plek voor een 120/140 fan of zie ik dat verkeerd?
hi tinusB, ja ik ga em monteren op een 120mm Bitspower RAD Support I, die vind je bij toebehoren van de radiatoren, ik had eerst geprobeerd om een rad 280mm en 60mm dik vooraan te plaatsen maar dat kwam niet goed uit met een drainpunt