Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Test gaat iets uitgebreider worden dan ik aanvankelijk van plan was. :razz:Eerst nog even uitvogelen hoe die BigNG werkt, een beetje opruimen en dan kan het feest beginnen. :001:Die twee xspc blokjes komen in ieder geval aan bod. Ik ben erg benieuwd naar de eventuele verschillen tussen die twee.(Net nog iets over die stepped base gelezen. Deze heeft pas effect al i 23x23mm is max 24x24. Die van de V3 is 26x26mm... Deze zal dus waarschijnlijk niet voor iets extra's zorgen. Misschien later bij de Nehalem weer wel. )Daarna wil ik de Fuzion V2 en de EK SUpreme gaan doen. :icon_jook:En als laatste de old skool DD Maze 2 :033:Vijf mounts per blokje...denk dat ik volgende week ongeveer ermee klaar zal zijn. :icon_eyes:edit: Komt nog een week bij...:083:
Test gaat iets uitgebreider worden dan ik aanvankelijk van plan was. :razz:
Eerst nog even uitvogelen hoe die BigNG werkt, een beetje opruimen en dan kan het feest beginnen. :001:
Die twee xspc blokjes komen in ieder geval aan bod. Ik ben erg benieuwd naar de eventuele verschillen tussen die twee.
(Net nog iets over die stepped base gelezen. Deze heeft pas effect al i 23x23mm is max 24x24. Die van de V3 is 26x26mm... Deze zal dus waarschijnlijk niet voor iets extra's zorgen. Misschien later bij de Nehalem weer wel. )
Daarna wil ik de Fuzion V2 en de EK SUpreme gaan doen. :icon_jook:
En als laatste de old skool DD Maze 2 :033:
Vijf mounts per blokje...denk dat ik volgende week ongeveer ermee klaar zal zijn. :icon_eyes:
edit: Komt nog een week bij...:083: