Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben aan het kijken of ik mijn oude pomp de XSPC 450 weer terug ga zetten in me pc aangezien ik hem mooier vind en hij denk ik net zo goed presteert teminste heb ik zo'n idee van.
De Aquastream heeft een opvoerhoogte van 4.2 meter.
De XSPC 450 slechts 1.8 meter.
Dat is dus wel een aardig verschil en dat merk je als je een setup hebt met meerdere blokken en een grote radiator.
oke bedankt freddy ik trok met die oude pomp 2 radiatoren een 2x120mm en een 1x120mm en een cpu block en gpu block dus ik denk dat ik nu met 1 radiator minder en alleen dikkere slang het wel haal
haha dat laastste vooral was de rede de features die erop zaten maar het maakt opzich niet uit heb nog een 2e project lopen met een andere pc die ik ga waterkoelen dus dan kan ik mooi die pomp gebruiken zal ik trouwes het resevoir er tussen uit halen als ik die XSPC 450 ga gebruiken of zal ik hem er tussen laten?