Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
K heb zeker onderzoek gedaan.ik vind die kast van Lian-Li gewoon strak, maar omdat ik wel het xbox concept wou behouden, was ik van plan om het originele panel te modden.2 Plexi gedeeltes, met in het midden het originele paneel, met een dikte van ongeveer anderhalve centimeter. Zo kan je alsnog goed je wc zien:033:Ik vind die Pre-Modded panelen/behuizingen niet mooi, ziet er standaard uit, crappy, en gedaan door een of andere chinees in china:043:Ik heb btw niets tegen chinezen ofzo. Integendeel, het zijn heel aardige mensen =D
K heb zeker onderzoek gedaan.
ik vind die kast van Lian-Li gewoon strak, maar omdat ik wel het xbox concept wou behouden, was ik van plan om het originele panel te modden.
2 Plexi gedeeltes, met in het midden het originele paneel, met een dikte van ongeveer anderhalve centimeter. Zo kan je alsnog goed je wc zien:033:
Ik vind die Pre-Modded panelen/behuizingen niet mooi, ziet er standaard uit, crappy, en gedaan door een of andere chinees in china:043:
Ik heb btw niets tegen chinezen ofzo. Integendeel, het zijn heel aardige mensen =D