kier
Member
Sponsored by:
Presenting:
Lang was ik op zoek naar een hele mooie Lian Li behuizing, de PC-XB01
Ik wist dat hij EOL was maar er zwerft er altijd nog wel een rond.
Dus de zoektocht ging verder.
Heb deze kast altijd wel sjiek gevonden en bied wel aardig wat mogelijkheden omdat
de Xbox niet echt groot is en verder weinig inhoud bevat, terwijl de Lian aardig ruim is.
Dit bied dus mogelijkheden om een uitgebreide waterkoeling setup te plaatsen om de cpu en de gpu proccesor te koelen.
Na wat zoekwerk heb ik bij toeval een mooie Lili gevonden bij een goede vriend/ modder gevonden: Gnoom172
Gnoom u wordt hartelijk bedankt
Ook had ik nog een leuk Xbox wc setje overgenomen. Welke heel lief is, maar te lief voor mij.
Ik werd daarna ook door wwwicked gewezen op een mooi setje uit de famous Highflow shop
Het ging hier om de XBOX PRO Dual 40 Watercooling Kit
Ook heel leuk. Maar voor zo'n grote kast eigenlijk ook te klein
Dus na wat passen en meten ben ik erachter gekomen dat het heel goed mogelijk is om het volgende te plaatsen:
EK-Multioption RES X2 - 250 Advanced
Laing DDC-1 MCP350 12V
Black Ice GT Stealth 120 Black
Nanoxia DX Series 120MM DX12
Hmm, volgens mij wordt de kleurencombo weer zwart/ uv groen......I like it
En 2 x een EK-Supreme HF Nickel CPU Block
De Supreme's gaan mooi passen. ik moet alleen de brackets wat aanpassen, maar dit gaat zeker mooi worden
Met dit mooie lijsje ben ik naar Freddy gegaan, en Highflow is weer bereid om ook deze build te sponsoren
Hiervoor Freddy/ Highflow weer heel erg bedankt
Om te beginnen heb ik al wat foto,s genomen van de mooie Lili
Dit zijn de slachtoffers die ik nog over had uit een ver verleden. Hier is wel 1 werkende van te maken
En ik kon het toch niet laten om het lieve wc setje uit te testen
Setje is verder niks mis mee maar wil toch wat extremers dan dit, wat me aardig gaat lukken.
Hierbij dus de start van een nieuwe build...........geen pc , maar weer 's wat anders
Grtzzz. en wordt vervolgd.
Presenting:
Lang was ik op zoek naar een hele mooie Lian Li behuizing, de PC-XB01
Ik wist dat hij EOL was maar er zwerft er altijd nog wel een rond.
Dus de zoektocht ging verder.
Heb deze kast altijd wel sjiek gevonden en bied wel aardig wat mogelijkheden omdat
de Xbox niet echt groot is en verder weinig inhoud bevat, terwijl de Lian aardig ruim is.
Dit bied dus mogelijkheden om een uitgebreide waterkoeling setup te plaatsen om de cpu en de gpu proccesor te koelen.
Na wat zoekwerk heb ik bij toeval een mooie Lili gevonden bij een goede vriend/ modder gevonden: Gnoom172
Gnoom u wordt hartelijk bedankt
Ook had ik nog een leuk Xbox wc setje overgenomen. Welke heel lief is, maar te lief voor mij.
Ik werd daarna ook door wwwicked gewezen op een mooi setje uit de famous Highflow shop
Het ging hier om de XBOX PRO Dual 40 Watercooling Kit
Ook heel leuk. Maar voor zo'n grote kast eigenlijk ook te klein
Dus na wat passen en meten ben ik erachter gekomen dat het heel goed mogelijk is om het volgende te plaatsen:
EK-Multioption RES X2 - 250 Advanced
Laing DDC-1 MCP350 12V
Black Ice GT Stealth 120 Black
Nanoxia DX Series 120MM DX12
Hmm, volgens mij wordt de kleurencombo weer zwart/ uv groen......I like it
En 2 x een EK-Supreme HF Nickel CPU Block
De Supreme's gaan mooi passen. ik moet alleen de brackets wat aanpassen, maar dit gaat zeker mooi worden
Met dit mooie lijsje ben ik naar Freddy gegaan, en Highflow is weer bereid om ook deze build te sponsoren
Hiervoor Freddy/ Highflow weer heel erg bedankt
Om te beginnen heb ik al wat foto,s genomen van de mooie Lili
Dit zijn de slachtoffers die ik nog over had uit een ver verleden. Hier is wel 1 werkende van te maken
En ik kon het toch niet laten om het lieve wc setje uit te testen
Setje is verder niks mis mee maar wil toch wat extremers dan dit, wat me aardig gaat lukken.
Hierbij dus de start van een nieuwe build...........geen pc , maar weer 's wat anders
Grtzzz. en wordt vervolgd.
Laatst bewerkt: