• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, had ik gezien. Nu even tijdelijk beetje platgedrukt. Zag overigens dat het geen deukjes waren in de zijpanelen. Is een reststukje van de handgreep. Tik het wel recht, betekend wel dat er gespoten moet gaan worden.

Maare.. geen fillports :(

srry man me boormachine slikt niet meer al 11MM en had no cash om ff een 56 euro kostende stappenboor te kopen.

Nou hèhè, naar 3 maanden wachten word je eindelijk beloond met de mooie modificatie door Kenny.
Nu ben ik benieuwd wat je er allemaal verder mee gaat doen!

Succes d'r mee en ga hem zeker volgen! :D

Balen, was mss wel fijn geweest om dat van te voren te weten. Had ik dat ding nog wel in huis kunnen halen.
Maar ach ja, komt allemaal wel goed (kost alleen meer tijd en geld).

Tweede doos bevatte de bijna complete CoolerMaster Elite 333, waarvan enkel 1 zijpaneel gewisseld is. Rest dus helemaal compleet :D.

@ K3nny.... deze had ik laatst gekocht...HighFlow.nl - Universele trapboor 20 mss wat voor je
Thanx, even die link in de favorieten gezet. Binnenkort even bestellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het nog steeds een mega vet idee,
Om je WC enz. in een zelfde kast te doen waar je hardware in zit,
maar dan door de helft.

Can happen he ;).

Overigens, nu voldoende reserve onderdelen :p. Dus maar even het front van de maxi helemaal gesloten met nog een afdekplaatje. De fan (die blauwe) die bij de hdd's zit zie je er wel doorheen (vooral met flitser), maar zal vervangen worden door een zwarte fan.

09.jpg

Heb ook nog even gekeken naar de mogelijkheid om het kastje naast de bestaande behuizing te plaatsen. Het heeft wel wat voordelen namelijk:

- Minder hoog (hoogte moet ik wel even aan wennen, is nu 64 cm in totaal),
- Drainports kunnen dan in de mini kast gemaakt worden, zodat ik meer WC onderdelen daar in vast kan maken,
- Drain punten kunnen dan ook aan het reservoir gemaakt worden, makkelijker drainen dus.

Nadelen:

- Meer ruimte "verloren" op mijn bureau, aangezien het dan wat breder gaat worden,
- Uniforme look gaat iets verloren, al oogt het nog steeds erg apart,
- ....

Hoe denken jullie erover?

Stemmen:

Bovenop: Kerensky, K.3nny, Dustyrick, CrizCroz
Er naast: 0

Laatst bewerkt:
Still on top!

Haal de voetjes er eens af ;) dat oogt gelijk anders :)

zie het als een auto verlagen, origineel foei lelijk, maar dichter bij het doel wordt het er aleen maar mooier op.

Voetjes zullen ingekort gaan worden, niet helemaal eronder uit. Wil namelijk een plexi plaat eronder plaatsen (met cutout van Brinkdinges voor de slangen, voetjes en dergelijke) en dat gaan verlichten.

laat hem erop zitten..

de hoogte wen je wel aan..
heb hier een case staan die is 67 CM hoog..

dat word me volgende mod na me Blue Tiger af is

bovenop!!
idd pootjes inkorten zou ik ook doen ;)

@kenny: ja dat klopt een accutol pakt ijg niet echt groter als 11/12mm wat ik vaak doe is het deel van de boor dat in je accutol gaat een stukje van de diameter afhalen (op de draaibank :p ) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan