• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

wPrime 32M scores

nice Thierry, en wwwicked ook lekker voor een Intel Pentium II:p

viel me trouwens op dat Wprime mijn 960 als engineering sample ziet , lees hier hele uit een lopende dingen over on the internetz.
Aangezien ik hem pas medio 2011 (nieuw) gekocht heb lijkt het me een beetje raar dat dit een ES betreft.

heeft Wprime het nou gewoon verkeerd of hoe zit dat want het ding wil niet boven de 4,2x
 
Ff een nieuwe run gedaan met een paar tweaks :icon_biggrin:

wprime3.png
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik heb mn doel bereikt :D.
En toch nog even verder lopen spelen:

- 9,984 sec @ 4817.2 Mhz,
- 9,969 sec @ 4817 Mhz (was vergeten om geheugengebruik op systeemcache te zetten),
- 9,921 sec @ 4838,5 Mhz.

De laatste is de definitieve voor mij met deze cpu (althans, iig op air ;)).

De pc was me toch een herrie aan het schoppen (ben aan 1 kant doof volgens mij):

CIMG4614.JPG


Snap alleen nog steeds niet waarom wPrime mn cpu ziet als een Pentium II :S.

En natuurlijk op HWBot geknald: http://hwbot.org/submission/2219825_wwwicked_wprime_32m_core_i5_661_9sec_921ms.
 
Laatst bewerkt:
De snelheid heeft ook alles te maken met de generatie.
Dit is op lucht of water behaald, om 5.2 Ghz aan te tikken met elk andere hexacore had je toch een pakket vloeibare stikstof nodig voorheen.
Maar als ik de 1ste plek met de 2e vergelijk scheelt het niet veel in tijd, maar wel 0,7 Ghz in frequentie. Dus kan ik hieruit op maken dat een 980x uiteindelijk sneller is op dezelfde snelheid?
Further tweaking will tell!
 
Uiteraard is SB-e sneller clock voor clock, maar uit de scores was het (nog) niet te zien vanwege het hoge frequentie verschil (0.6GHz). Dat was het verschil tussen plek 1 en 2 en niet vanwege de nieuwe generatie. :p Dan zou je met dezelfde frequentie moeten testen....zoals je zelf zegt, tweaking will tell.
 
Het lijkt me lastig voor jou om op 5,2 Ghz te gaan testen, dus dan wil ik Kamuchi even vragen of hij de tijd kan vinden om een run te doen op 4,590 Ghz met het geheugen tussen 1900 en 2000 mhz als dat mogelijk is :050:
 
Het lijkt me lastig voor jou om op 5,2 Ghz te gaan testen, dus dan wil ik Kamuchi even vragen of hij de tijd kan vinden om een run te doen op 4,590 Ghz met het geheugen tussen 1900 en 2000 mhz als dat mogelijk is :050:

Wordt heel lastig omdat ik de 980X niet meer heb:003:

Ik geloof wel dat de sb-e sneller is, clock voor clock
SB-E=SB>i7 1366
 
Ik wil niet bitchen...maar qua eff. is die van chris toch nog langzamer :047: oftewel SB-E is nog steeds langzamer :106: dan 980X :p

5200*3.172=16494.4.
4590*3.547=16280.73

Misschien moet ik mijn woorden terugpakken over welke nu sneller is :p
 
Ik zat ook al te twijfelen alleen had het niet uitgerekend! Mem draait ook iets lager he en timing zijn focked.

Ik krijg zo ook een leuke Quad binnen zal die ook eens testen kwa eff tegen deze SB-E
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan