• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wout(er)

Wout

Junior Member
Hallo allemaal,

Laat ik mij ondertussen ook maar even voorstellen. Ik ben ondertussen al enkele weken lid en een voorsteltopic was er nog niet van gekomen.

Mijn naam is Wouter, 22 jaar en woonachtig in Dordrecht. Ik ben momenteel volop bezig met een afstudeerscriptie voor mijn hbo opleiding Geodesie / Geo-informatica aan de Hogeschool Utrecht, en daarnaast werk ik bij een bedrijf dat zich bezig houdt met interactieve workshops gericht op ruimtelijke ontwerpen, gebruikmakend van zelfontwikkelde tafel met pen/touch input devices (iets in de richting van de Microsoft Surface, die zal vast wel bij de meesten hier).

Mijn hobby's zijn voornamelijk modelbouw (voor de geinteresseerden: r/c trucks, r/c bootjes, treinen en kermismodellen) en natuurlijk computers (anders zou ik hier niet zitten...). Met computers ben ik voornamelijk bezig met software-development, ook al vindt ik de hardware zeker minstens zo leuk om aan te sleutelen (echter is daar meestal meer geld voor nodig als wat software maken...). Ik ben hier terecht gekomen omdat ik mijn computer iets te veel lawaai vondt maken en het tijd vondt worden voor iets nieuws, wat dus resulteert in waterkoeling (zie mijn topic in Advies Waterkoeling). Binnenkort komen de bestelde spullen binnen en kan ik aan de slag, ik zal dan misschien nog wel is een buildlog plaatsen.

Dan nog maar even de specs van mijn pc die ik momenteel gebruik:
__Behuizing:Coolermaster CM690 II Advanced
__Moederbord: Asus Crosshair II Formula AM2+
__Processor: AMD Phenom II 940 BE
__Geheugen: 4 x Corsair DDR2-800 2GB
__Grafische kaart(en): 2 x Nvidia GTX260
__Opslag: RAID5 met 3x Samsung Spinpoint F3 500 GB
__Opslag: RAID1 met 2x Western Digital Caviar Green 500GB

Groeten,
Wouter
 
Terug
Bovenaan