• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wlan fujitsu siemens ?

Hallo,
Ik heb een computer hier staan van een vriend waar van de wlan het op eens niet meer doet.

Wat gebeurt er ?

Hoe heeft wel ontvangst want ik zie gewoon alle routers staan
Als ik dan het wachtwoord in typ en dan op verbinden druk dan zegt hij netwerk adres verkrijgen en dan staat er automatisch en dan komt er onder in de werkbalk door dat icoontje van wlan een streepje en dan begint hij weer met het verkrijgen van een netwerk adres.

het ligt niet aan de router heb het op meerder soorten routers geprobeerd maar allemaal het zelfde.

De verbinding is ook niet zwak.


Wat specificaties van de pc

Intel pentium d 2,8 ghz ( dual core )
1gb ram
300gb hdd
256 mb videokaart ( geforce 6600 )
moederbord asus p5ld2-fm/s

in de computer zit zo'n kastje waar op een lampje knippert naast de tekst wlan.


Heb de drivers al op nieuw geïnstalleerd alleen dat heeft niet geholpen.

weet iemand een op lossing ?

Licht het nou aan het moederbord of aan dat kastje of aan nog iets anders ?
 
Ik zie dat je al verschillende router gebruikt hebt. Heb je al alleen de kabel van af je modem gepakt en in je pc gedaan ?
als i het dan nog niet zou doen. Kan het natuurlijk ik dat kastje ( pci ) internet adapter. dat die stuk is. Komt vaak voor tenminste zo ver ik dat weet tenminste. Tegen woordig zitten alle wlan poort standaart op het moederbord geintegreerd.

Ik hoor er van !
 
ik snap niet echt waarom je lan en wlan door elkaar haalt... op een wlan kan je geen stekker steken... dat is op een LAN NIC. Een wlan krijgt door middel van signalen uit de "lucht" een ip.

wat je kan doen is diagnostic tools draaien via je wlan om te kijken of je zelf signalen kan uitzenden. wat je ook kan doen is een ad hoc netwerkje maken tussen 2 laptops. perfect voor diagnose. en dan ping pakketjes sturen...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan