• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wist je dat......

@ hierboven: ook 2 jaar, maar daarvan krijgt ie ook een zeer gespierde arm.

verder: ... automobilisten gemiddeld 32.025 keer vloeken in de wagen?

(Ik ben zelf al goed op weg iig :icon_rolleyes:)
 
...... het record grootste gangbang door een vrouw op naam staat van Mevr. Houston (Houston we have a problem :D), zij had met 620 mannen sexuele gemeenschap op één dag! dit evenement is vastgelegd op film en duurde totaal 10 uur (zal wel schraal zijn dan :p)
 
...... het record grootste gangbang door een vrouw op naam staat van Mevr. Houston (Houston we have a problem :D), zij had met 620 mannen sexuele gemeenschap op één dag! dit evenement is vastgelegd op film en duurde totaal 10 uur (zal wel schraal zijn dan :p)

Haha zo zegt veel veel over de man zal ik maar zeggen.

10 uur = 600 minuten gedeeld door 620 = 0,967. Dus gemiddeld kwam elke
man na 58 seconden al klaar. Hier moet dan nog vanaf, het schoonmaken (of
niet) en de wissel van de volgende man. Wellicht dus 45 seconden per beurt.

Mijn advies is dan ook Tantra :116:
 
Volgens mij had ik daarvan een stukje gezien op TV bij een documentaire over Guinnes book of Records.
De mannen kregen max 60 seconden, daarna moeten ze weg, of ze nou klaar waren of niet :p
Stonden al die mannen naakt in een rij "voor te bereiden", wuahaha nu ik zo over na denk zag het er niet uit :p
 
Wist je dat Coca-Cola vroeger cocaïne bevatte;

Coca-Cola is uitgevonden door de apotheker John Pemberton, die het drankje als een medicijn ontwikkelde tegen onder andere hoofdpijn en vermoeidheid. Het idee om het drankje Coca-Cola te noemen komt van zijn zakenpartner Frank Robinson in 1885. De naam komt van de twee "medische" ingrediënten: een extract van cocabladeren en kolanoten. Hoeveel cocaïne er in cola zat is niet duidelijk, maar dat het er inzat staat vast. Het was zelfs zo dat Frederick Allen vond dat het erin moest blijven, ondanks de hevige kritieken, om de naam Coca-Cola te beschermen. Tegenwoordig zit er natuurlijk geen Cocaïne meer in.

cocacolaun1.jpg
 
....Donald Duck strips verboden waren in Finland, omdat hij geen broek draagt?

Best wel raar eigenlijk :p, Goofy/Mickey en co zouden dus wel mogen maar de hele Duck familie niet. Zelfs Gijs Gans niet want die heeft ook geen broek aan :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B Flow sensor, bij pomp uitval apps laten uitschakelen, kan dat? Waterkoeling 1
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
H [CLOSED]Wat spul dat hier ongebruikt ligt Gesloten 4
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
iSP TV kiezen/beoordelen in de winkel, hoe doe je dat? Electronica 7
sjonnie dat ging lekker vlot HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
T ik heb een nieuw radiator, maar is dat wel de goeien? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
S back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
hondaygo Bedrading andere volgorde, kan dat? Electronica 10
D [i7 2600K & EK-FC6990] - Ontiegelijk veel lucht, hoe krijg ik dat eruit? Waterkoeling 35
M Moeloo laat weten dat die er is.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Okkii WikiLeaks, Wat is dat nou ? Algemene Discussies 10
Sw333t DDC 10 Watt, welke pomp is dat dan? Waterkoeling 3
fasster Upgraden van EK-Supreme naar EK-Supreme HF: Is dat het geld waard? Waterkoeling 64
D back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
Wouter Verbetere kwaliteit filmpje. Wie kan dat? Algemene Discussies 0
R Koelvloeistof, gaat dat aankoeken als je PC lange tijd niet gebruikt? Waterkoeling 3
Wouter Wat heb jij voor campzone dat we kunnen gebruiken? Lan Party 26
Source Welke film was dat? Algemene Discussies 5
Dustyrick Nieuwe PC, gaat dat passen in de MS-Tech LC-402? Cases en Modding 20
P .doc documenten in server 2003 .. welk programma kan dat Problemen & Oplossingen 5
J Slang komt tegen videokaart/heatsink/heatpipe, is dat een probleem? Waterkoeling 3
Source Mogelijk dat vliegtuig 'batterij leeg zuigt'? Hardware & Software 12
mailbomber feser one green uv mixen met Feser VS.C, kan dat? Advies Waterkoeling Setup 4
ShaquilleMoreno Leuk spul dat SLI Hardware & Software 9
vincent Ik geloof dat ik gek word: aquaduct 720 XT mark III Waterkoeling 35
hung een aantal producten dat hung wilt hebben. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D pomp verticaal monteren mag dat? Waterkoeling 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan