Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan jij op de een of andere manier aan deze kit komen? Is niet te vinden in nederland en pakketpost uit amerika is ongeveer de helft van de product waarde .
edit: ik zie net dat er nog meer merken zijn die het verkopen, een ander merk is ook goed.
Waarom koopt je zo vreemde merken?
We hebben bij ons op sommige computer van Belkin usb-netwerkkaart van de N type.
Een zeer goede merk.
Een voorbeeld is Belkin : Wireless N+ USB Adapter
@stegisoft: ik ben opzoek naar wireless usb, niet naar een usb wireless network ding.
Dit moet dus een bedrade usb vervangen voor een draadloze usb. Is nog vrij lastig te vinden, andere opties die nog betaalbaar zijn, Fujitsu, Olidata.
edit: amazon verpest de opmaak van mn post
[ame="http://www.amazon.co.uk/Q-Waves-Wireless-USB-Data-Kit/dp/B002T9VBVM/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=electronics&qid=1256760408&sr=1-2"]Q-Waves Wireless USB Data Kit: Amazon.co.uk: Electronics & Photo@@AMEPARAM@@http://ecx.images-amazon.com/images/I/31tWbI2bAEL.@@AMEPARAM@@31tWbI2bAEL[/ame].
Ik zou nog even wachten tot de usb 3.0 op de markt komt en dan zou ik dat geloven dat het op een fatsoenlijke manier draadloos kan.
Anderzijds is het een duur ding voor wat het kan.
PC USB to Printer USB en dan is gedaan.
Dan hebt je nog geen netwerk en internet.
Terwijl je met draadloos meerdere zaken kan doen.
Je kan draadloos printen, netwerk, internet en vele andere dingen.
Zoiets is volgens mij alleen nuttig als je niks voorzien hebt.
Bijvoorbeeld:
Je hebt een TV scherm met usb poort doch je heb hier niks voorzien.
In dit geval zou zoiets een oplossing zijn.
Maar dan moet het nog krachtig genoeg zijn om door de muren te kunnen en dat geloof ik niet.
Het is de bedoeling om zonder kabel met m'n camera tethered foto's te kunnen schieten. Houd dus in dat het plaatje direct op m'n pc scherm te zien is na het schieten ervan.
Ik kan dat ook bekabeld doen maar dan zit ik met het probleem dat de maximum lengte van een usb kabel maar 5m mag zijn waarna ik een repeater nodig heb.
De originele wireless zenders voor m'n camera kost iets van 800 dollar dus het is het waard om dit te proberen leek me .
Na heel wat zoekwerk moet ik wel vaststellen dat het niet zo'n gek idee is doch dit werd vooral door Microsoft tegenhouden dat we nog niet veel op de markt zien.
Microsoft had bij Vista dat technologie laten vallen. Dat begrijp ik niet goed.
Je kan zoiets vergelijken met de gewone usb waar je maximaal 256 toestellen kan aansluiten doch bij wireless usb (uwb) is dat tot 128 toestellen.
Je kan tot 3 meter afstand de volle snelheid van de usb halen doch de maximaal afstand is 10 meter.
Dit lijkt me best wel een interessant product. Had er nog nooit eerder van gehoord, maar opzich best orrigineel. Zo kan je bvb van je webcam nu wel een draadloze bewakingscamera maken, zonder dat je zo'n duur kreng moet kopen, LOL.