• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Winkelwagen Check.. GPU Waterkoeling GTX580 SLI

knarkworst

New member
Ik ben van plan waterkoeling te gaan aanschaffen voor mijn 2 GTX 580's van EVGA (Dus de rest blijft air)

photo.php


Let niet op de slordige Kabelmanagement.

Koelpasta heb ik nog van mijn Noctua. Fans heb ik ook al 3x Coolermaster sickleflow.

Koolance Pump PMP-450S
Spuitfles - 1000ML
Koolance Hose Clamp / Slangklem (1/2) Zwart
13MM (1/2) EK High Flow Fitting - G1/4
13MM (1/2) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks)
13MM (1/2 ID - 5/8 OD) Koolance Schroeffitting 90 graden - G1/4 (2 stuks) NZL-L13P
EK-FC580 GTX - Acetal
Feser Tube UV - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - RED r
PSU Bridging Tool 24 pin
Code: BP-WTP-J02 - SKU: BP-WTP-J02
Arctic Silver ArctiClean Reinigingskit 60ML
Swiftech MCRES-Micro Rev2 Reservoir
Trechter
Slangknipper (10-40MM)
Koolance HX-CU1020V 360 Radiator - Vertical
EK-Ekoolant CLEAR premix 1000mL
Bitspower Multi-Link (SLI/CF) Adapter BP-WTP-C47 Silver Shining
 
Deze fittingen gaan niet passen: NZL-L13P
Die zijn namelijk voor slang met 5/8" OD, jij hebt nu slang met 3/4 OD.
Je hebt dan deze 90 graden fittingen nodig: 13MM (1/2) Schroeffitting 90 graden - G1/4
Of je neemt wat extra rechte Bitspower schroeffittingen en bestel je paar van deze erbij: Bitspower G1/4 Silver Shiny Rotary 90 Degree ID 1/4 Adapter BP-90R

Controleer ook even goed of jouw blok past op jouw videokaart, dat kan je hier doen:
CoolingConfigurator.com

Het Swiftech MCRES2 reservoir is momenteel slecht leverbaar, als je spoed hebt met je bestelling, is het aan te raden dat je een ander reservoir neemt.

Voor jouw SLI fittingen heb je nog Crystal tussenstukjes nodig, deze vindt je ook in de SLI/Crossfire fitting categorie.

Het zou fijn zijn als je even een link geeft naar jouw opgeslagen winkelwagen, dan kunnen we gelijk de aantallen van de fittingen controleren.
Hoe je een link kan maken naar jouw winkelwagen, kan je hier lezen:
Hoe kan ik een link maken naar een winkelwagen?
 
Bedankt Freddy! Sorry ik zit nu even op school. Zodra ik thuis ben geef ik je de Link. Kan jij mijn winkelwagen ook aanpassen als je iets spot wat niet klopt? Of moet ik dit zelf doen.

Over de videokaart check... Ik snap dat er een verschil is tussen heatspreaders.

http://www.coolingconfigurator.com/step1_complist?gpu_gpus=351

Please double-check your PCB to see whether your GPU has IHS (heatspreader) over the die. This block is only compatible with GF110 GPUs featuring heatspreader.

Kan ik dit op een manier controleren zonder de Videokaart open te schroeven? Ik heb de boxes nog.
 
Ik kan jouw link/winkelwagen niet aanpassen, maar zal je uiteraard wel tips/verbeterpunten geven, zodat je het zelf kan aanpassen :)

Het beste manier is toch even de videokaart openschroeven, dan weet je zeker dat je het juiste blok gaat aanschaffen.
 
Het is me gelukt na een dagje hobbyen!

Weinig problemen tegengekomen. Behalve met de pomp monteren op het reservoir. Er werd een andere pomp en ander reservoir als voorbeeld gebruikt in de handleiding. wat het niet heel gemakkelijk maakten. Ohja en de slangklemmen zijn echt een enorme bitch... kan ze niemand aanraden. Ze zitten strak genoeg, maar het monteren.

De temps zijn ook zeer goed. Beide kaarten Idle rond 23c met een kamertemp van 19c. Load 43c (voor de waterkoeling 65c)

cimg0796j.jpg

cimg0796j.jpg

Let niet teveel op mijn slordige kabelmanagement.


Ik heb wel gelijk een 2de vraag: Kan deze pomp nog een CPU Block aan als ik ergens nog een extra rad daar voor kwijt kan?

Ik heb de PMP-450s (leuk ding trouwens. maakt echt amper geluid.)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Winkelwagen check/ fittings check/mogelijkheden check Advies Waterkoeling Setup 5
P In welk forumonderdeel plaats ik mijn Winkelwagen? HighFlow Forum 1
C Winkelwagen HighFlow Webshop 4
M WC Setup advies/verbeteringen aan winkelwagen Advies Waterkoeling Setup 6
K Winkelwagen Controlen, Socket 2011 Advies Waterkoeling Setup 6
E Winkelwagen bug HighFlow Webshop 3
Alex Aanpassen hoeveelheden in winkelwagen HighFlow Webshop 3
Freddy Hoe kan ik een link maken naar een winkelwagen? HighFlow Webshop 4
Wizzard22 Winkelwagen OK? Advies Waterkoeling Setup 11
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen. Check onze Kerst Actie :) HighFlow Computer Cooling Shop 10
C Componenten check Advies Waterkoeling Setup 3
B Advies en final check Waterkoeling 5
S Eerste loop, controle check! Advies Waterkoeling Setup 2
MrGiorgio Animo check TP 12 Lan Party 28
Johnny Zack Snyder Announces BATMAN/SUPERMAN; Check Out The Official Logo Films / Movies 0
P Laatste check CPU Loop Advies Waterkoeling Setup 8
J Water loop check Waterkoeling 4
R Eerste waterkoeling, onderdelen check Advies Waterkoeling Setup 4
X-Tripiot Interesse Check Phase koelers. Verkocht 172
bundymania [Bundymania Review / Test] Der große Nvidia GTX580 Fullcover Wasserkühler Check ! HighFlow Product Reviews 0
P Laatste check op waterkoelingsetup Advies Waterkoeling Setup 8
M Laatste check, Advies Waterkoeling Setup 5
I Laatste check + vraagje matte black Rasa Advies Waterkoeling Setup 8
boefmans laatste check: wil volgende week bestellen :-) Advies Waterkoeling Setup 7
boefmans check een aantal vraagjes! Advies Waterkoeling Setup 26
T [check] 1155 systeempje Hardware & Software 8
S [check] is dit systeem goed en kloppend? Hardware & Software 28
Wally1987 [VERKOCHT] EK X58 fullcover? blokken [animo-check] EK suppreme HF Verkocht 11
Sw333t [INACTIVE] VOLTCRAFT Energy Check 3000 Verkocht 10
Vissa [VERKOCHT] Volledig Highend WC Set met evt GTX480! Check it out! Verkocht 20
D Lan Party Zeeland vernieuwd! Check snel! Lan Party 6
Sanders [VERKOCHT] 2x Asus HD 5850 animo check Verkocht 16
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
B 3pin fan cable + connector to check fanspeed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
K Check mijn lijst watercooling - suggestie - advies Advies Waterkoeling Setup 26
MASTERBLASTER [CANCELED] animo check watergekoelde pc Verkocht 21
E Advies en check gevraagd - waterkoeling setup Waterkoeling 7
Nerd1979 Waterkoeling check gevraagd! Advies Waterkoeling Setup 4
D loop check Waterkoeling 13
Johnny Core i7 d0 overclock check Overclocking 6
Wouter Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier! Lan Party 78
wijthoef Laatste Check Hardware & Software 32
MrGiorgio Mobo check Hardware & Software 12
M Gpu werkt niet mee Problemen & Oplossingen 3
J GPU block voor radeon 7700 of 7800 Waterkoeling 1
D Vertical GPU mount advies Waterkoeling 1
Hightower Thermal Grizzly WireView power meter gpu HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
W [Watercooling] €250 - €350, Asus Turbo 3090 GPU Advies Waterkoeling Setup 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan