• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Winkelwagen bug

EnigmA-X

New member
Als hele nieuwe klant begon ik lekker rond te neuzen en besloot ik iets te willen bestellen.

Zonder in te loggen heb ik ergens op de 'bestel' knop geduwd. Aan de rechterkant verschijnt het product dan in de winkelwagen.

Als ik vervolgens echter op winkelwagen klik, is deze weer leeg. Frustrerend. Uiteindelijk een account aangemaakt, dan blijft hij wel staan als ik bestel en vervolgens op winkelwagen klik.

Na wat gerommel heb ik de bug kunnen reproduceren. Als je eenmaal een account hebt, heb je ook high-flow.nl cookies. Als je niet ingelogd bent, maar wel de cookies hebt, werkt alles prima.

Ben je nog nooit ingelogd (of gooi je de cookies weg) dan doet zicht het probleem van de lege winkelwagen weer voor.

OS: Win7 64bit
Browser: Mozilla Firefox 6.0.2
 
Bij mij klopt het wel. Het zou idd best wel storend kunnen zijn wanneer je voor het eerst in de hf shop komt een half uur een mandje vullen en dan een leeg mandje aan treffen. Het is idd alleen de eerste keer of als je alle cookies verwijderd hebt. Na één keer in de winkelwagen gekeken te hebben, is het euvel weg totdat de cookies
Er komt binnenkort een nieuwe versie van de webshop. Misschien dat deze bug er dan niet meer in zit.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan