• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

windy cases

vincent

Gouden member
Zijn er nog geen mensen die interesse hebben in het merk WINDY
Link WiNDy Online
Voor deze cases zal ik mijn spaarpot wel willen aanbreken:gek

37169859gi8.jpg

44943576br9.jpg

62584112su5.jpg

39152566hi0.jpg

20do8.jpg

18vo6.jpg

71062530ju9.jpg

a8qk5.jpg

85921068qi1.jpg

74347897ke1.jpg

a7kt1.jpg

img_main.jpg

Laatst bewerkt:
@freddy kun jij de tekst wel lezen op de site :047:

「前面吸気-背面排気」のスタンダードベンチレーションを科学すれば、そこには様々な課題が存在しています。ケース前面、または前面下部から吸気されたフレッシュエアはまずHDDを冷却し、その後CPUやGPU等の主要発熱パーツ冷却のために用いられます。その際、HDDに放射されたエアはその冷却過程で拡散し急激に流速を失うということ、そしてエアフロー断面の急激な拡大により緩慢になったエアフローは再び排気ファン付近で流速を増すためにその中間に位置するCPUやPCI(GPU)付近の冷却に常に不安を抱えることとなります。そこでWiNDyではAFAS(Air Flow Accelerate System)及びPCIベンチレーション等の独創の技術でこの課題に取り組んできました。

Laatst bewerkt:
@ Vincent, het is Japans, kan ik helaas niet lezen :)
(andere Aziatische teksten overigens ook niet :p)

Er is nog geen distributeur van hen hier in Europa, vandaar dat het niet in NL shops te verkrijgen zijn.
Wil je deze in NL verkopen, dan is het alleen rendabel als je paar pallets afneemt.
Dat is de taak van een distributeur, maar ja... geen distri heeft deze kasten geïmporteerd :(

nou vincent ik heb net op die site van hun al gekeken en van 2 kasten de prijs in yen naar euro omgerekent..
de een was 423 en de andere 307 euro (omgerekent) reken daar maar een leuk bedragje op en je hebt er hier ook 1 ;)

@dopestuff
Nee zoiets zal echt te extreem zijn :S De speciale edities van Lian Li kosten ong. zoveel, de duurste kast die je de laatste tijd in NL kon kopen waren die speciaal gespoten (Smooth Creations) Stackers van Cooler Master. Dat ging over de toonbank voor rond de 1000 euro.

Het lijkt mij echt sterk dat zo'n merk wat kasten in dezelfde klasse als Lian Li moet verkopen ook meteen 150/200 euro duurder is dan een willekeurige Lian Li kast van hetzelfde kaliber.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan