Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Ik ben zeer te spreken over Windows 8. De overstap is redelijk groot, waardoor er een hoop gebruikers zullen zijn die moeite hebben met de veranderingen en last hebben van een wat steile learning curve, maar voor 'simpele' gebruikers is het erg makkelijk.

Natuurlijk zijn de meeste mensen hier gewend geavanceerde opties te gebruiken en hebben we allemaal onze eigen routines en maniertjes binnen het 'oude' Windows, waardoor het wel even wennen zal worden. Toch denk ik dat als je de opties ontdekt, zoals het nieuwe schermbeheer, je hier erg snel blij van wordt.

Mijn moeder, een digibeet, vindt het geweldig, omdat alles als tegel op het beeld staat. Wat in mijn ogen beter zou kunnen is de standaard indeling van de tegels en, maar ik weet niet of die functie er nu al in zit, een eventuele automatische herschikking van tegels naar programmagebruik (zodat veelgebruikte programma's ook bij digibeten standaard op het eerste scherm komen te staan.)

Zelf hou ik het nog even bij Linux, dat biedt voor mij nog net even wat meer.

Terug
Bovenaan