Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
zelf installeer ik het (nog) niet. Over de hele lijn genomen is 8 in mijn ogen niet beter dan 7. Naar werking toe zijn bepaalde zaken beter (het opstarten bijv.) maar veel andere ook niet. Dan heb je nog eens die tablet interface die voor een desktop gebruiker totaal waardeloos is.Ik wacht nog even af, volgens mij is er veel kans dat we binnen een (paar) jaar een windows 9 oid zien verschijnen waarin ze de problemen recht trekken (zoals ze met Windows 7 van vista gedaan hebben), dan wordt het pas interessant.
zelf installeer ik het (nog) niet. Over de hele lijn genomen is 8 in mijn ogen niet beter dan 7. Naar werking toe zijn bepaalde zaken beter (het opstarten bijv.) maar veel andere ook niet. Dan heb je nog eens die tablet interface die voor een desktop gebruiker totaal waardeloos is.
Ik wacht nog even af, volgens mij is er veel kans dat we binnen een (paar) jaar een windows 9 oid zien verschijnen waarin ze de problemen recht trekken (zoals ze met Windows 7 van vista gedaan hebben), dan wordt het pas interessant.