Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
ja heb dat via een cd gedaan, maar kreeg ook meerdere malen een bluescreen en dan viel mijn pc uit en starte weer opnieuw op, en ook meerdere keren gehad dat hij niet eens meer het bios opende, dus mijn oude ram erin gezet en toen werkte alles weer goed alleen merk ik het wel van 12gb 1600mhz naar 6gb 1333mhz en het is ook nog tripple channel memory op een x58 bordje en ook nog prijzig voor dat soort ram zeker 120,- had ik gezien, en dat vind ik een hoop op het moment.
ja heb dat via een cd gedaan, maar kreeg ook meerdere malen een bluescreen en dan viel mijn pc uit en starte weer opnieuw op, en ook meerdere keren gehad dat hij niet eens meer het bios opende, dus mijn oude ram erin gezet en toen werkte alles weer goed alleen merk ik het wel van 12gb 1600mhz naar 6gb 1333mhz
en het is ook nog tripple channel memory op een x58 bordje en ook nog prijzig voor dat soort ram zeker 120,- had ik gezien, en dat vind ik een hoop op het moment.