Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Heb de mediacenter geupgrade van Windows 7 Home 32-bit naar Windows 10 Home 32-bit. Werkt perfect, zelfs de installatie van Kodi kon zo blijven draaien (voor de zekerheid wel een backup van gemaakt). Vind de pc sneller opstarten nu (de mediacenter heeft geen ssd maar een sshd en het scheelt best wel wat).Onze notebook/tablet (Acer Switch 10) heeft een clean install (W10 Home 32-bit) gekregen, zodat we gelijk van die nasty recovery partitie af waren (7gb groot, wat veel is aangezien de notebook slechts 32GB opslag heeft).De main pc wacht ik nog even mee, heb nog geen tijd (en voornamelijk zin) gevonden om alle zaken daarvan op de mediacenter te testen. Onder andere het VFD karakterscherm waar ik toch wel een beetje aan verknocht ben.
Heb de mediacenter geupgrade van Windows 7 Home 32-bit naar Windows 10 Home 32-bit. Werkt perfect, zelfs de installatie van Kodi kon zo blijven draaien (voor de zekerheid wel een backup van gemaakt). Vind de pc sneller opstarten nu (de mediacenter heeft geen ssd maar een sshd en het scheelt best wel wat).
Onze notebook/tablet (Acer Switch 10) heeft een clean install (W10 Home 32-bit) gekregen, zodat we gelijk van die nasty recovery partitie af waren (7gb groot, wat veel is aangezien de notebook slechts 32GB opslag heeft).
De main pc wacht ik nog even mee, heb nog geen tijd (en voornamelijk zin) gevonden om alle zaken daarvan op de mediacenter te testen. Onder andere het VFD karakterscherm waar ik toch wel een beetje aan verknocht ben.