• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wiii omgebouwd, Games download, branden etc.

Ik heb m een jaar geleden ook laten ombouwen door zo'n gast die dan bij je thuis komt en m ombouwt waar je bij bent (hij heeft zn soldeerbout, soldeerbankje en vergrootglas ook bij zich). En dat bevalt best wel goed.

Wie heeft hier een Wiii en heeft het omgebouwd?

Ik heb vanmorgen de Wiii van mijn neefje en nichtje afgeleverd bij www.gsmdoktor.nl voor het laten ombouwen.
Kost overigens 105 euro :S
Over 5-8 werkdagen kan ik het weer ophalen.
Leuk kerstkado voor hen :)
Maar daarbij wil hen ook een boel games meegeven.

Wie heeft hier ervaring mee?

Ik heb gevraagd aan gsmdoktor meedewerker waar ik het beste kon downloaden.
Hij adviseerde mij via nieuwsgroepen.
Daar heb ik dus totaal geen verstand van, maar ik ga het dit weekend proberen :)
Verder branden op DVD- schijfjes op 4 speed met imageburner.

Hoop dat het allemaal gaat lukken :)
Ik heb hier nu ook een afspraak gemaakt.

Schilt wel in prijs zeg :S
Ik betaal nu €49,99 voor een NoMod chip waar ik zowel DVD'tjes als een Harddisk met een minder legaal spel mee kan spelen.

Dat ze een 'fysieke' winkel hebben waar je zo binnen stapt lijkt me wel vertrouwd. Als er iets mis is kan ik er zo naar binnen, niet het geval als je via via iets laat doen :p

O en ze geven ook een jaar garantie op de chip, mocht hij kapot gaan solderen ze hem eruit en testen ze de Wii, als de Wii kapot is kan je hem retour zenden waar je hem gekocht hebt. Als je de Wii weer terug hebt solderen ze hem weer in :038:

Ik heb voor €25.00 een DriveKey besteld en kreeg er een schroevendraaiertje erbij. Niks solderen.
Wii-tje openen, kabeltje los, DriveKey ertussen, kabeltje erin, Wii-tje dicht doen en klaar is Clara en binnen 30 minuten heb jij een omgebouwde Wii.

Ff zoeken op youtube:
Wii openen
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gza0eaL6DAQ]YouTube - Wii Case Opening Tutorial / Guide - ConsoleZombie.com[/ame]
en drivekey erin:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=g6_Z4dXK9CQ]YouTube - DriveKey Wii Modchip - 100% Solderless on all Wiis, Including Epoxy, and D2nothing (D3) drives[/ame]

Zo heb ik het ook gedaan.

Het is nu idd een stuk goedkoper! Maar we zijn nu ook weer een jaar verder :)

Ik had ook voor het "laten doen" gekozen, want had geen tijd/zin om zelf ermee te knutselen en de kans te lopen om het kapot te maken :p
Daarbij krijg je ook nog eens garantie erbij.
En het kost nu maar 50 euro, vind dat het geld wel waard :)

Of misschien kan je met XenoMorpH een afspraak maken (A) :D

Stuur maar op :p. Verzendkosten zijn voor jezelf:025:

Maar iemand die hier op het Forum is en zelf complete systemen + WC sets inslatteerd kan die ook wel zo'n Wii openschroeven....:079:

Ja dat is ook wel weer zo, maar veel PC gamers zijn vaak vervreemd van consoles haha xD

das ergens wel waar. Mn pc ligt bijna elk weekend wel weer onder vuur met nieuwe hardware of software of tuning of wat dan ook :p

maar die wii die bij ons staat is nog exact hetzelfde als toen die uit de doos kwam... ( hoogstens wat extra stof ophoping :D )

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Slader [Wiii] Trage reactie tijd van Wii op LCD scherm Gaming 6
HighFlow AtGames Legends Ultimate Arcade Kast met 300 games HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
Johnny Origin - On the House Free games Gaming 3
DieHard Origin games een stuk goedkoper via deze site: Gaming 7
V Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles! Gaming 55
Glosy_nL Welke games speel jij op The Party 10 ? Lan Party 27
Freddy Vette intro/trailer filmpjes (games/films), hier posten :) Algemene Discussies 7
Freddy Subforum "Forum Games" :) Forum Games 1
V [REFUSED] Playstation 3 40gb met veel accesoires en games. Verkocht 6
Xelation Electronic Arts verwijdert games van Steam Gaming 7
k.3nny [VERKOCHT][250]Xbox360slim250GB+Games Verkocht 13
B Keys / Serial Codes kopen voor Games Gaming 3
H sommige games flikkeren in sli mode and ziet er vaag uit Problemen & Oplossingen 1
Freddy Games @ HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 38
R Goede zware games Gaming 17
Wouter Arcade Games HighFlow Forum 6
D Welke Consoles en Games heb jij nog liggen Gaming 29
Wouter Welke Games Gaan We Spelen Op De Lan? Lan Party 13
G save games cod mw 2 kwijt Gaming 16
W McAfee gooit me uit internet door Grab1t als ik games download Problemen & Oplossingen 22
W Wii games download DVD's Gaming 9
W Wii games downloaden probleem.. Gaming 3
Wouter Nieuwe games in de arcade hall. HighFlow Forum 0
S [LAPTOP] Games Gaming 15
Johnny Make games more realistic with this gun! Gaming 2
Freddy Arcade: Nieuwe Games! HighFlow Forum 16
Freddy Welke games spelen jullie? Gaming 147

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan