Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Die van die pic heb ik zelf in elkaar gedraaid. Maar idd een erg handige vorm, zeker om twee aansluitgaten wat verder van elkaar te brengen, zodat de slang een ruimere bocht kan maken.Heb hier een aantal van die niet-rotories liggen. Is wel een beetje zoeken, maar ik heb een aantal 90's en een aantal van die van die pic hierboven "gevonden". Maar echt leuk speelgoed die fittingen. Op de graka van dat boord heb ik die twee 90's verwerkt om een "mooi bochtje" te kunnen maken.7200GS met waterkoeling Vanmiddag ook een proefloopje gemaakt om de twee PA's voor die review te testen of ze een beetje goed schoon waren gemaakt (kan nogal een :013: zijn met die PA's), maar het is allemaal goed gegaan, het water is nog goed helder :023:Maar ook hier weer de BP fittingen creatief ingezet Nu nog een loop die uit 100% fittingen bestaat.
Die van die pic heb ik zelf in elkaar gedraaid. Maar idd een erg handige vorm, zeker om twee aansluitgaten wat verder van elkaar te brengen, zodat de slang een ruimere bocht kan maken.
Heb hier een aantal van die niet-rotories liggen. Is wel een beetje zoeken, maar ik heb een aantal 90's en een aantal van die van die pic hierboven "gevonden". Maar echt leuk speelgoed die fittingen. Op de graka van dat boord heb ik die twee 90's verwerkt om een "mooi bochtje" te kunnen maken.
7200GS met waterkoeling
Vanmiddag ook een proefloopje gemaakt om de twee PA's voor die review te testen of ze een beetje goed schoon waren gemaakt (kan nogal een :013: zijn met die PA's), maar het is allemaal goed gegaan, het water is nog goed helder :023:
Maar ook hier weer de BP fittingen creatief ingezet
Nu nog een loop die uit 100% fittingen bestaat.