• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wie ow Wie speelt er WoW?

Dat is helemaal juist :) Daarom spammen we altijd trade channel vol :D

Nadeel is dat ik ook geen archie heb. Daar vragen ze ook altijd na :S Echt de noobs krijgen ook nooit de kans om hoger op te komen :mad:

Probeer een guild te zoeken. Hoeft niet gelijk hardcore te zijn er zijn genoeg casual guilds die icc 10 en 25 doen.

Ik zit zelf op Hellfire en wij hebben een zuster guild en die runnen op zaterdag meestal icc 10.

Linkje naar de chars waar ik het meest op speel.
Hunter
Death Knight
 
Gisteren 5100+ gearscore gehaalt. Gisteren uur bezig geweest naar een groep te zoeken voor ICC. Helemaal niks gevonden. Stond ik daar de hele tijd /2 vol te spammen

RDPS mage LFG icc 10/25............ Damn wat was dat saai..............

Ik haat GS. Maar ik heb een GS van 6120 op dit moment. Maar ik zit ook in een raid guild die 4 keer per week raid. En je moet ook niet spammen in trade maar in LFG :p
 
Ik haat GS. Maar ik heb een GS van 6120 op dit moment. Maar ik zit ook in een raid guild die 4 keer per week raid. En je moet ook niet spammen in trade maar in LFG :p

Iedereen spamt trade channel vol in onze realm. Maar zal het is proberen in LFG channel :)

hmm, 22,69 inc is denk ik te weinig :p

gebruikt een van jullie eigenlijk een guide ?
'k gebruik zelf de guides van wow-pro maar heb afentoe het gevoel dat ze een beetje outdated zijn

Had guide gedownload :) Gebruikte nooit omdat die nooit echt goed werkte


-------------

Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met specs en archie sturen? Daar vragen ze altijd om. Waarom moet ik dat sturen en wat bedoelen ze precies met specs?

= spec -> arcane/frost ?
 
guides heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Ik focus me nu wel meer op geld verdienen voor cataclysm. Spec is bijvoorbeeld Frost of Arcane en vermeld tevens of je DPS of healer of Tank bent. Arcane is de sterkste DPS spec voor in raids op lvl 80. alhoewel er ook nu met frost en fire word geexpirimenteerd. En als ze vragen voor je achi dan moet je dus je achi laten zijn. Druk op y zoek de desbetreffende achi op en shift click erop. Als je dan typt en shift click doet komt je achi erin te staan. Als je hem niet hebt dat moet je gewoon bluffen en zeggen dit is een alt bla bla bla. Kijk dan even de tactics op wowwikki en kijk snel een filmpje en dan snap je het zo. Tegenwoordig word er dus ook veel naar GS gevraagd.
 
-- KNIP--

Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met specs en archie sturen? Daar vragen ze altijd om. Waarom moet ik dat sturen en wat bedoelen ze precies met specs?

= spec -> arcane/frost ?

Spec is inderdaad je build. En volgense mij is voor een mage een fire build de bes raiding spec. Volgense mij gebruiken ze deze build

En met achievement willen ze zien of je icc al eens hebt gedaan.
 
Spec is inderdaad je build. En volgense mij is voor een mage een fire build de bes raiding spec. Volgense mij gebruiken ze deze build

En met achievement willen ze zien of je icc al eens hebt gedaan.

Op dit moment is arcane nog altijd de beste maar zoals gezegd er wordt geexpirimenteerd met frost en fire. Een of andere livign bomb ofzoiets. Een mage bij mij in de guild is dat en die doet standaard 13k single target.
 
Damn 13k :| Daar kan ik alleen over dromen. Full buff max 12k.

En wat voor filmpjes bedoel je precie sop youtube en waar kan ik shit vinden op wowwiki?
 
je moet natuurlijk wel fatsoenlijke dps spec hebben.
als je zelf zo maar wat invuld kan het zijn dat ze je uitlachen en dus niet inviten.

tenzij je op nordrassil zit en zerokewl heet bv en 10k+ dps doet.

me spec is goed dat heb ik van wowwiki af gehaald.

Ik doe ook 10k crits dus dat is niet nieuw.
 
Dude ik ben geen ventje. Ik ben 16 volgende maand 17.

2. Ik zeg niet dat private servers BETER is. Ik zeg dat IK het LEUKER vind

3. Ik zeg toch dat ik ook de officiële voor 6-7 maanden de officiële heb gespeeld. Snap echt niet waarom jij er zo'n probleem van maakt. Het gaat toch over mensen die WoW spelen?

Betaal jij lekker 200-300 per jaar voor vermaak. Ik zie het Als een spelletje. Dat jij. Er nou verslaafd aan bent kan ik dus weinig aan doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Deleted_User_Z wie o wie speelt er starcraft 2 ? Gaming 5
R yoooo wie is Ricardo nou weer? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
F Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle Waterkoeling 6
vincent wie kan afbeelding aanpassen? Hardware & Software 7
J Wie kan me helpen met PETG buigen? Omgeving Haaksbergen Waterkoeling 15
S Wie ben ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
Ed Kokke Ed Laat weten wie hij is Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
ProAce Wie ontwerpt mijn logo? Algemene Discussies 35
S moederbord beept aan 1 lang stuk!?!? wie helpt? Problemen & Oplossingen 5
D Wil mogelijk overstappen op watercooling, wie o wie helpt:) Advies Waterkoeling Setup 9
E wie kan een leuk systeem voor mij samen stellen ? Problemen & Oplossingen 16
G Cryo-TEC extreme koeling/Wie helpt me om dit samen te stellen ?! Advies Waterkoeling Setup 6
olympus [REFUSED] Persoon wie 18+ is en zich wil identificeren Gevonden 11
J Wie is jou ultieme bad-guy? Algemene Discussies 20
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
J Wie kan er een VETTE sig voor me maken? Fotografie, Film en Video 27
boefmans beginner: wie helpt mij op weg :-) Advies Waterkoeling Setup 6
hondaygo Wie kan voor mij een Heart-Beat ledje maken? Cases en Modding 5
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
Lqd The Party 9 - Wie OCed mijn pc? Lan Party 16
Freddy Wie vindt je een idool, legende, voorbeeld, rolmodel? Inspirerende personen Algemene Discussies 31
Source Nieuwjaarsduik, wie gaat hem doen :D Nieuws en Sport 6
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
T Wie ben jij @ MOH Airborne online? Gaming 0
Wouter Wie heeft misbruik gemaakt van de credits bug? Meld het hier! HighFlow Forum 13
Wouter Wie heeft er een Blackberry Storm2? Algemene Discussies 4
K wie is Kalmte5 nou weer ?? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
J wie wil mij helpen?? Advies Waterkoeling Setup 12
D Zwakte van mijn kant window maken wie kan het voor mij doen ? Cases en Modding 12
Wouter Verbetere kwaliteit filmpje. Wie kan dat? Algemene Discussies 0
Kadett Wie heeft er waterkoeling nodig wanneer... Algemene Discussies 2
Wouter Wie gaat er naar The Party 8. Lan Party 234
Y wie ben ik Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 17
MonsterEnergy Hme 2009 wie komt er??????????? Algemene Discussies 17
E Weerstand tussen cclf lamp wie kan me helpen?? Cases en Modding 5
N Wie kan mij helpen met i7 965? Overclocking 52
N Wie gaat er mee naar beneluxGamingLan? Gaming 0
Wouter Wie gaan er mee naar NetWorkingDay?? Gaming 12
G [prob] Wie heeft half life 2 EP 2? Gaming 10
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
Freddy Wie wilt de "Phobya CPU 775" reviewen? HighFlow Product Reviews 47
Wouter Wie gaat er mee naar Energy lan? Gaming 646
Yil Noctua vs. Thermalright ((wie))? Overige Koeling 3
U wie kan mij helpen? Waterkoeling 4
R laptop speelt geen cd's meer af maar wel dvd's Problemen & Oplossingen 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan